Groupon z nową inicjatywą edukacyjną dla małych i średnich przedsiębiorstw

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Groupon, lider rynku ofert lokalnych w Polsce i na świecie, rozpoczął cykl bezpłatnych warsztatów edukacyjnych pod nazwą Groupon Business Club, skierowanych do właścicieli i menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw.

Groupon, lider rynku ofert lokalnych w Polsce i na świecie, rozpoczął cykl bezpłatnych warsztatów edukacyjnych pod nazwą Groupon Business Club, skierowanych do właścicieli i menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw. Celem projektu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy o nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych, marketingowych i sprzedażowych, zwiększających konkurencyjność i wspierających wzrost prowadzonych przez nich firm.

Pierwsza seria spotkań Groupon Business Club odbędzie się w pięciu największych miastach Polski. Projekt realizowany jest przez Groupon Polska we współpracy z Konfederacją Lewiatan oraz AIP Business Link.

Małe i średnie firmy stanowią główną siłę napędową polskiej gospodarki — to im zawdzięczamy 21 lat nieprzerwanego wzrostu gospodarczego, który przybliżył nas do rozwiniętych krajów Europy. Nad Wisłą działa około 1,87 mln firm, a 90% partnerów Groupon zatrudnia poniżej 20 pracowników. Niewątpliwie najpoważniejszą barierą rozwoju MSP, zwłaszcza w początkowym okresie działania, jest ograniczony dostęp do źródeł finansowania a co za tym idzie brak środków na działania marketingowe, które umożliwiają firmom stabilny wzrost sprzedaży.

Warsztaty Groupon Business Club są elementem konsekwentnie realizowanej strategii, w której Groupon ma być nie tylko platformą sprzedażową, ale także ważnym narzędziem wspierającym rozwój lokalnych firm. Zależy nam na budowaniu długotrwałych i stabilnych relacji z przedsiębiorcami i zapoczątkowany właśnie cykl warsztatów ma nam w tym pomóc – powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska.

Do skutecznego rozwoju i zdobycia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorcom potrzebne jest lepsze zrozumienie obecnej sytuacji makroekonomicznej oraz poznanie dobrych praktyk biznesowych. Do współpracy przy tym projekcie zaprosiliśmy zarówno ekspertów Konfederacji Lewiatan, jak i odnoszących sukcesy przedsiębiorców, chętnych podzielić się swoimi doświadczeniami – dodaje Hejnowska.

Polscy przedsiębiorcy swoją działalność i rozwój finansują w zdecydowanej większości ze środków własnych. Tymczasem istnieją względnie łatwo dostępne rozwiązania, które oprócz kapitału pozwalają pozyskać kontakty biznesowe i know how – powiedział dr Jacek Adamski, szef Lewiatan Business Angels.

Małe i średnie przedsiębiorstwa, aby konkurować z innymi uczestnikami rynku, potrzebują skutecznej promocji – dostępnej dla nich finansowo i spójnej z prowadzoną działalnością. Groupon wychodzi naprzeciw tym potrzebom, oferując kompleksową platformę sprzedażową i marketingową, która łączy w wirtualnym świecie handlu elektronicznego przedsiębiorców z ich potencjalnymi klientami. Groupon w ciągu ostatnich lat zdobył na całym świecie unikalną wiedzę na temat sposobu działania przedsiębiorstw na rynkach lokalnych, trendów sprzedażowych i marketingowych. Przeanalizował też zachowania konsumentów z 48 krajów na 5 kontynentach. Teraz, poprzez serię warsztatów edukacyjnych wspartych przez ekspertów z Konfederacji Lewiatan a także lokalnych praktyków biznesu, chce podzielić się z przedsiębiorcami swoją wiedzą i doświadczeniem.

Warsztaty odbędą się w pięciu polskich miastach: Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku i dwukrotnie – na początku i na końcu cyklu – w Warszawie. Na każdym z nich, z przedsiębiorcami spotka się Dyrektor Zarządzająca Groupon – Aniela Hejnowska, ekspert Konfederacji Lewiatan oraz goście specjalni. Wszystkie spotkania odbywają się w lokalnych siedzibach Polski Przedsiębiorczej – AIP Business Link.

źródło: informacja prasowa