Grupa Interia.pl przejmuje serwis Promoceny

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Serwis Promoceny.pl, prezentujący gazetki sieci handlowych, został przejęty przez Grupę Interia.pl.

Serwis Promoceny.pl prezentuje oferty handlowe między innymi z branży spożywczej, budowlanej i rtv/agd. W serwisie znaleźć można także adresy centrów handlowych wraz z mapami dojazdu oraz informacje o promocjach.

Na zdjęciu: Artur Potocki, prezes Grupy Interia | fot. materiały prasowe 

Promoceny.pl jest solidnym wzmocnieniem naszej oferty nie tylko dla użytkowników, którzy znaleźć mogą u nas jeszcze więcej atrakcyjnych promocji, ale przede wszystkim dla naszych klientów reklamowych oraz partnerów ecommerce. W Grupie Interia.pl z sukcesem rozwijamy od lat serwis Promocyjni.pl, który wraz z nowozakupioną witryną stanowi spójną i bardzo atrakcyjną ofertę, skierowaną do sieci handlowych. Nasi klienci mają teraz możliwość dotarcia do znacznie większego grona wyselekcjonowanch użytkowników. Dążymy do pozycji lidera w tym segmencie ecommerce, kupiony serwis istotnie przybliża nas do tego celu – mówi Artur Potocki, prezes Grupy Interia.pl.

Grupa Interia.pl to czołowy gracz na rynku internetowym w Polsce, wchodząca w skład Grupy Bauer Media. Flagowym produktem Grupy jest portal horyzontalny Interia.pl. Portfolio firmy uzupełniają serwisy tematyczne oraz agencja Semahead i, od niedawna, Rankomat.pl i Grupa eBroker. Grupa Interia.pl jest także jednym z największych podmiotów na polskim rynku reklamy online, w jej strukturach działają sieci reklamowe AdStyle, TechnoAd oraz AdRetail.