prostych krokach oraz intuicyjne narzędzia. Nowy portal jest platformą z
produktami finansowymi oraz poradami i analizami specjalistów.
MarketMoney.pl to bogata oferta produktów finansowych, zakup w trzech prostych krokach oraz intuicyjne narzędzia. Nowy portal jest platformą z produktami finansowymi oraz poradami i analizami specjalistów.
Grupa Money.pl to największe medium biznesowe w polskim internecie. Jej serwisy od lat wyjaśniają użytkownikom zawiły świat biznesu i finansów, jednocześnie pomagają w podejmowaniu najtrudniejszych decyzji finansowych. – Badania internetu, jak i rankingi najbardziej opiniotwórczych mediów potwierdzają, że jesteśmy liderem. Znaleźliśmy się w tym miejscu, bo potrafimy o rzeczach bardzo trudnych mówić w sposób zrozumiały, klarowny i przemawiający do wyobraźni, a jednocześnie profesjonalny, dostarczając przy tym narzędzi do samodzielnego i intuicyjnego analizowania szeroko pojętych finansów. Postanowiliśmy pójść o krok dalej i przekazać naszym Użytkownikom najbardziej intuicyjną platformę e-commerce do zakupu produktów finansowych—serwis MarketMoney.pl – wyjaśnia Aleksander Kusz, prezes Money.pl.
MarketMoney.pl to dla Użytkownika oszczędność nie tylko pieniędzy, ale i czasu. Bez wychodzenia z domu, czy z biura otrzymujemy dostęp do szerokiej oferty produktów finansowych, m.in. kredytów, kont bankowych i ubezpieczeń, które możemy dowolnie filtrować i porównywać. Platforma oferuje szereg przyjaznych i intuicyjnych narzędzi, dzięki którym podjęcie ostatecznej decyzji jest łatwe i szybkie – zakupu można dokonać już w 3 prostych krokach. MarketMoney.pl oferuje również wielokanałowe wsparcie doradców.
– Dzisiejsza odsłona MarketMoney.pl to dopiero początek wieloetapowego projektu. Portfolio produktów, jak i dostępnych w serwisie funkcjonalności będzie stale rozwijane, aby docelowo za pomocą platformy można było w pełni zarządzać domowym budżetem – dodaje Aleksander Kusz.
MarketMoney.pl to idealne uzupełnienie serwisów Grupy Money.pl. Według raportu TNS Pentor Polska „Znajomość i korzystanie z portali finansowych” blisko połowa polskich internautów poszukuje informacji finansowych i gospodarczych w internecie. Co więcej, Money.pl jest dla nich pierwszym źródłem takiej wiedzy.
Źródło: Badanie TNS Znajomość i korzystanie z portali finansowych
Źródło: Badanie TNS Znajomość i korzystanie z portali finansowych
– Udostępnienie użytkownikom platformy MarketMoney.pl jest więc naturalną kontynuacją strategii wychodzenia naprzeciw potrzebom Użytkowników – mówi Aleksander Kusz, prezes Money.pl.
źródło: informacja prasowa