Trwają prace nad uruchomieniem telewizyjnego widgetu Grupy Pino tworzonego z myślą o platformie SmartTV.
Pierwszy etap budowy komponentu to usługi Quizów, które cieszą się ogromną popularnością wśród użytkowników Grupy Pino. Planowane jest również wdrożenie funkcjonalności video, a w przyszłości livestreamów publikowanych w ramach platformy PinoTV.
– Widzimy ogromny potencjał związany z obecnością naszych treści w telewizorze. Wierzymy, że content o charakterze mocno rozrywkowym znajdzie uznanie także wśród użytkownków SmartTV – mówi Piotr Wierzejewski, dyrektor ds. rozwoju Grupy Pino.
Kolejne miesiące dla Grupy Pino to także pogłębianie integracji z platformą Facebook. W oparciu o nowe Open Graph API, przygotowane są nowe aplikacje, które umożliwią bardziej społecznościowe przeglądanie treści zgromadzonych na serwisach grupy.
– Nowe Facebook API to nowe możliwości i ogromna szansa dla serwisów rozrywkowych. Przewidujemy, że w najbliższym czasie pojawi się kilka nowych, dynamicznie wzrastających podmiotów w tej kategorii – kreatywnie wykorzystujących nowe elementy ekosystemu Facebooka – dodaje Wierzejewski.
Serwisy Grupy Pino są każdego miesiąca odwiedzane przez ponad 4 miliony unikalnych użytkowników, którzy generują prawie 40 milionów odsłon. Grupa jest również notowana w Top20 najpopularniejszych polskich witryn w kategoriach „Kultura i Rozrywka”, jak również „Hosting” wg badań Megapanel PBI/Gemius (czerwiec 2011).
źródło: informacja prasowa