Grzegorz Krychowiak wchodzi w biznes z kosmetykami naturalnymi dla mężczyzn

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Grzegorz Krychowiak wchodzi w biznes z kosmetykami naturalnymi dla mężczyzn

Udostępnij:

Lajuu, firma tworząca naturalne i wegańskie kosmetyki, która prowadzi aktualnie kampanię crowdfundingową na platformie Beesfund, odsłania kolejne karty. Wraz z początkiem lipca powołała do życia spółkę Lajuu Men, w której połowa udziałów należy do Grzegorza Krychowiaka.

Polski piłkarz i biznesmen został nie tylko współwłaścicielem firmy, ale będzie także pełnić funkcję ambasadora marki. W jej ofercie znajdą się produkty premium do pielęgnacji twarzy i ciała dla mężczyzn. Kosmetyki trafią do sprzedaży w grudniu 2021 roku.

The Men by Grzegorz Krychowiak to nazwa nowej marki z kosmetykami tworzonej przez spółkę Lajuu Men, w której znany piłkarz objął 50 proc. udziałów. Druga połowa należy do spółki Lajuu SA – założycieli marki z naturalnymi produktami pielęgnacyjnymi, współtworzonej przez aktorkę Weronikę Rosati. Kosmetyki celebrytki są dostępne w dedykowanym sklepie internetowym od ponad miesiąca i podbijają serca coraz szerszego grona konsumentów. W ostatnich dniach spółka nawiązała współpracę z liderem branży kosmetycznej i e-commerce na polskim rynku – Notino oraz planuje kolejne nowości produktowe. Równolegle prowadzi kampanię crowdfundingową na platformie Beesfund na blisko 1 mln złotych. Spółka pozyskała już prawie 340 000 tys. zł, a inwestorzy jeszcze przez tydzień mogą dołączyć do Lajuu poprzez zakup akcji i współtworzyć ten biznes. Kolejna marka z gwiazdą to konsekwentna realizacja planów biznesowych i budowania pozycji rynkowej Lajuu SA.

– Do tej pory tworzyliśmy preparaty wyłącznie dla kobiet, ale dostrzegamy potencjał rynku kosmetyków dla mężczyzn. Jak podaje raport Euromonitora w skali globalnej w 2020 roku osiągnął on wartość 9,7 mld zł, a prognozy jego wzrostu są optymistyczne. Chcemy wykorzystać sprzyjające warunki i zagospodarować niszę luksusowych produktów do pielęgnacji dla panów, dlatego wspólnie z Grzegorzem Krychowiakiem pracujemy nad nową marką. Wierzymy w siłę brandów współtworzonych ze znanymi osobami, w czym utwierdzają nas wyniki sprzedażowe kosmetyków Lajuu by Weronika Rosati. Przez pierwszy miesiąc działalności sklepu internetowego marki, średnia wartość koszyka zakupowego wyniosła 300 zł, czyli dwa razy więcej niż zakładaliśmy. Nawiązaliśmy także współpracę z międzynarodowym partnerem, największą perfumerią internetową w Europie Środkowo-Wschodniej – Notino, dzięki czemu zintensyfikujemy sprzedaż – mówi Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA. – Gdy tylko pojawił się pomysł na produkty dla mężczyzn naszym pierwszym wyborem był Grzegorz Krychowiak, znany nie tylko ze swoich osiągnięć na boisku, ale też nienagannego wyglądu. Jak się okazało, Grzegorz obserwował naszą działalność w biznesie i zdecydował się zostać jego częścią – dodaje wiceprezes zarządu Lajuu SA.

Działalność w biznesie nie jest dla piłkarza nowością – Krychowiak od 2018 roku prowadzi z powodzeniem markę odzieżową, a także inwestuje w startupy. Po sukcesach w branży modowej nadszedł czas na podbicie rynku kosmetyków.

– Projekt Lajuu Men to dla mnie duże wyzwanie, ale też naturalna kontynuacja mojej działalności, od kilku lat działam aktywnie w sferze biznesowej. Wybieram współprace bliskie moim zainteresowaniom, w które mogę realnie się zaangażować, a nie być tylko twarzą brandu. W Lajuu Men pełnię funkcję ambasadora marki, ale przede wszystkim jestem jej współwłaścicielem, dlatego cieszę się, że będę miał realny wpływ na rozwój tego biznesu. Mam wiele pomysłów zarówno co do koncepcji produktów, jak i samego rozwoju marki, dlatego nie mogę się doczekać efektów naszych działań – komentuje Grzegorz Krychowiak, piłkarz i współwłaściciel spółki Lajuu Men.

Co znajdziemy w ofercie marki?

Premiera kosmetyków zaplanowana jest na grudzień, ale marka ma już jasno zdefiniowany asortyment. W pierwszej kolejności w sprzedaży dostępne: krem do twarzy, żel pod prysznic, szampon do włosów oraz olejek do pielęgnacji zarostu. Kosmetyki będą wyróżniać składniki pochodzenia naturalnego, stanowiące minimum 95 proc. składu.

– Preparaty do pielęgnacji twarzy i ciała The Men by Grzegorz Krychowiak, będą produktami premium, z naturalnymi składnikami najwyższej jakości. Sam oczywiście nie posiadam specjalistycznej wiedzy, która umożliwiłaby mi tworzenie kosmetyków, dlatego zdecydowałem się na współpracę z założycielami marki Lajuu. Mają doświadczenie w branży kosmetycznej, a w ostatnim czasie z powodzeniem wprowadzili na rynek markę współtworzoną z Weroniką Rosati. Wierzę, że osiągniemy sukces i stworzymy wspaniałe produkty – mówi Grzegorz Krychowiak, współtwórca i ambasador marki The Men by Grzegorz Krychowiak.

O dobór składników i koncepcję pierwszej serii produktów zadbała m.in. Aneta Stacherek, pasjonatka naturalnej pielęgnacji oraz założycielka marek Lajuu i Bellamama.

– Chcemy stworzyć produkty, które umożliwią mężczyznom kompleksowe zadbanie o siebie. Zdajemy sobie sprawę, że panowie nie chcą spędzać zbyt dużo czasu na pielęgnacji, dlatego pierwszą serię produktów ograniczyliśmy do tych najbardziej podstawowych kosmetyków. Stawiamy na aktywne formuły i kompleksy, dzięki którym nasze preparaty będą multifunkcyjne – na przykład krem do twarzy będzie miał właściwości anti-aging, ale też łagodzące podrażnienia i regenerujące skórę – dodaje Aneta Stacherek, prezes zarządu Lajuu S.A.

Produkty The Men by Grzegorz Krychowiak w pierwszej kolejności będą dostępne w dedykowanym sklepie internetowym marki. Podobnie jak w przypadku kosmetyków Lajuu by Weronika Rosati, także linia Krychowiaka ma być sprzedawana multikanałowo. Spółka planuje współprace z największymi perfumeriami stacjonarnymi i internetowymi, a także renomowanymi sieciami kosmetycznymi. W związku z międzynarodową karierą i rozpoznawalnością Grzegorza Krychowiaka brand planuje również ekspansję na rynek europejski i rosyjski.