GutCheck podbił DEMO Spring 2011

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Serwis GutCheckIt.com został laureatem DEMO Spring 2011. Konferencja miała miejsce na przełomie lutego i marca w Palm Desert. GutCheck zyskał największe uznanie spośród zgłoszonych projektów i zgarnął okrągły milion dolarów do wykorzystania na kampanie reklamowe w IDG.

Serwis GutCheckIt.com został laureatem DEMO Spring 2011. Konferencja miała miejsce na przełomie lutego i marca w Palm Desert. GutCheck zyskał największe uznanie spośród zgłoszonych projektów i zgarnął okrągły milion dolarów do wykorzystania na kampanie reklamowe w IDG.

GutCheckIt.com jest startupem działającym w dziedzinie badań marketingowych. Głównym celem tego serwisu jest dostarczenie narzędzia, które sprawi, że badania fokusowe staną się bardziej przystępne nie tylko dla dużych firm, ale przede wszystkim dla mniejszych. Za pomocą GutCheckIt.com marketerzy będą mogli pytać o opinie klientów na wydzielonych chatroomach. Jak twierdzą twórcy startupu, koszt badania fokusowego w USA wynosi średnio 500$ na osobę, a korzystając z GutCheckIt ten koszt zmniejsza się do zaledwie 40$. Ambicją serwisu jest zdobycie pozycji lidera na rynku badań jakościowych w formie DIY (Do It Yourself).

Na konferencji DEMO Spring wyróżniono również kilka innych projektów takich jak Zugara.com, Nimble.com, EcoATM, V3sys.com, Manilla.com oraz Ecobe.com.

DEMO Spring to jedna z najważniejszych konferencji branży IT w Stanach Zjednoczonych. Ten kalifornijski event został zorganizowany przez IDG oraz Venture Beat.