HardGAMMA Ventures, jeden z najbardziej aktywnych polskich funduszy venture capital zainwestował w kolejny startup, którym jest SHOWROOM – kompleksowe narzędzie do sprzedaży i promocji w Internecie przeznaczone dla niezależnych twórców z branży mody i designu. Produkty sprzedawane w ramach platformy dostępne są jednocześnie w trzech kanałach online: w aplikacji na stronie fanowskiej marki, we własnym sklepie internetowym oraz w multibrandzie SHWRM.PL.
Przez SHOWROOM swoje oryginalne produkty sprzedaje ponad 100 niezależnych marek (m.in. Justin Iloveu, Republika Artystyczna, UHM.ANYWAY, Neovintage, Mozcau by Justin, Kiss The Frog, Friends with Benefits, Pinata Unique) oraz projektantów takich jak Natalia Siebuła, Jacek Kłosiński, Tomasz Olejniczak, Joanna Hawrot, Rafał Kowalski czy Damian Nowacki. Tym, co odróżnia SHOWROOM od zwykłych internetowych butików jest fakt, że artykuły są fotografowane, opisywane i sprzedawane bezpośrednio przez ich producentów. Oznacza to, że w SHOWROOMIE dostępne są zawsze produkty z najnowszych kolekcji, a także pojedyncze egzemplarze, niedostępne nigdzie indziej.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z inwestycji HardGAMMA Ventures w nasz projekt. Środki pozyskane w tej rundzie przeznaczymy na umocnienie pozycji SHOWROOMU w Polsce oraz na sfinansowanie pierwszego etapu ekspansji za granicą. Wychodzimy z założenia, że dla start-upu znalezienie inwestora to także możliwość skorzystania z jego wiedzy, doświadczenia oraz kontaktów – tym bardziej więc cieszymy się, że to właśnie HardGAMMA Ventures zdecydował się na inwestycję w SHOWROOM – mówią twórcy projektu, Jasiek Stasz i Michał Juda.
– Rynek e-commerce, szczególnie w obszarze mody, będzie się w Polsce rozwijał w ciągu kilku najbliższych lat niezwykle dynamicznie. Inwestycja w świetny produkt i zespół SHOWROOMU zapewnia nam obecność w tym segmencie oraz daje duży potencjał na międzynarodowy sukces – mówi Krzysztof Kowalczyk, partner zarządzający HardGamma Ventures.
Inwestycja jest owocem grudniowego PitchRally, na którym pojawił się SHOWROOM. PitchRally są cyklicznie organizowanymi przez HardGAMMA Ventures i Ubik Business Consulting spotkaniami, na których startupy prezentują swoje projekty przed inwestorami.
Oprócz SHOWROOM w portfolio HardGAMMA, można znaleźć takie startupy jak: Codility, Lokter, Appvetica czy Macoscope, a także projekty z akceleratora GammaRebels, do którego trwa rekrutacja na kolejną edycję.
Do końca tygodnia na hasło „hardgammaventures” obowiązuje 5 procent zniżki na zakupy w SHOWROOM.
źródło: informacja prasowa