Projekt jest realizowany w całości pro bono, a za jego przebieg odpowiada zespół pod kierownictwem Anny Drewniak, w skład którego wchodzą: Paulina Kirycka, Paweł Tamioła oraz Kamila Potapiuk jako niezależny konsultant.
– Badania Meaningful Brands, realizowane przez Havas Media pokazują, że zdaniem konsumentów to największe światowe marki, a nie rządy, powinny wziąć na siebie odpowiedzialność za zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko. Program Climate Leadership pomaga w tym ambitnym zadaniu, wspierając firmy w kreowaniu oraz wdrażaniu innowacji na rzecz klimatu. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej wyjątkowej inicjatywy” – mówi Anna Drewniak, Consulting Director w Havas PR Warsaw
Celem programu jest inspirowanie firm, prowadzących działalność w Polsce, do podejmowania konkretnych oraz odważnych wyzwań. Do pierwszej edycji Climate Leadership zgłosiło się 10 firm, które wspierają eksperci ze świata nauki, administracji oraz organizacji pozarządowych.