Heartpick organizuje pierwszy event sponsorowany

Dodane: 22.12.2011

Marcin Małecki

Udostępnij:

Serwis wideo-randkowy Heartpick organizuje pierwszy event sponsorowany z okazji premiery usługi VOD wielkopolskiej sieci multimedialnej ASTA-NET.

Serwis wideo-randkowy Heartpick organizuje pierwszy event sponsorowany z okazji premiery usługi VOD wielkopolskiej sieci multimedialnej ASTA-NET.

Heartpick, jak twierdzą jego twórcy, to projekt przywracający internetowym randkom ludzką twarz i dozę naturalności. Spotkania wideo w konwencji speed datingowej odbywają się w określonych porach dnia. Ponadto użytkownicy mają określony czas (zazwyczaj 2 min.) na poznanie drugiej osoby i ocenę, czy chcą z nią dalej rozmawiać.

– Pierwsze wrażenie odgrywa wielką rolę w kontaktach międzyludzkich w naszym codziennym życiu, stąd też pomysł na wykorzystanie tego aspektu komunikacji także w internecie – mówi Paweł Dryło współtwórca Heartpick. – W Heartpick nie ma przeglądania profili użytkowników. U nas chodzi o naturalność i być może trudniejszy, ale zawsze bezpośredni kontakt z drugą osobą – dodaje.

Serwis funkcjonuje w wersji beta od kilku miesięcy, a grono zarejestrowanych użytkowników stopniowo rośnie. Kolejnym krokiem rozwoju projektu jest m.in. pozyskanie sponsorów wydarzeń tematycznych.

W dniach 21-22 grudnia Heartpick organizuje event sponsorowany dla firmy ASTA-NET, która m.in. w ten właśnie sposób zdecydowała się promować premierę usługi VOD. – Randki wideo wydają się idealnie pasować do świata VOD. Wielu ludzi lubi oglądać filmy we dwoje – to zupełnie naturalne, tak jak cały kontekst, który powstaje wokół takiego eventu. Osoby, które poznały się podczas takiej randki, mogą czuć więź emocjonalną z marką sponsorującą przedsięwzięcie – twierdzi Paweł Kądziela – Dyrektor Marketingu ASTA-NET.

Warto dodać, że oprócz cyklicznych eventów Heartpick zapowiada na najbliższe dni kilka wydarzeń tematycznie związanych z okresem świąteczno-noworocznym.

źródło: informacja prasowa

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem