– Postanowiliśmy oswoić promocje. Skąd ten pomysł? Wkurzaliśmy się podwójnie; na bezwartościowy spam, jak i na wartościowe promocje, które nam umknęły, bo o nich nie wiedzieliśmy. Aby wilk był syty i owca cała, powstała aplikacja High5 Zone – strefa wymiany wartościowych promocji” – mówi Paweł Urbanowicz, pomysłodawca i developer. “Ma uprościć sposób dawania znaku: ejże ludzie! odkryłem super promocję, skorzystaj i Ty, polecam. Wychodzimy z założenia, że najlepsze, najbardziej sensowne informacje o promocji pochodzą nie z reklamy, często traktowanej jako spam, ale właśnie od znajomych, od rodziny – dodaje.
Aplikacja mobilna służy do wygodnego dzielenia się najciekawszymi promocyjnymi znaleziskami. Wystarczy mieć konto na Facebooku i telefon z Androidem, a High5 Zone pokaże nam najciekawsze propozycje w naszej okolicy, rekomendowane przez znajomych.
Beneficjentami High5 Zone są też sami sprzedawcy, którzy zdobywają dodatkowy kanał do pozyskiwania nowych klientów i prezentowania swoich najatrakcyjniejszych ofert szerszemu gronu odbiorców. Wielkie sieci handlowe mają tym samym szansę zachęcić tych klientów, którzy niechętnie spędzają godziny na poszukiwaniu okazji. Aplikacja wychodzi też naprzeciw firmom lokalnym, które mają ciekawe oferty, ale brak im siły przebicia i pieniędzy na marketing… Wiele z ich promocji nie jest dostępnych w Internecie, a dzisiejszy użytkownik chce mieć wszystko podane na talerzu, czyli w smartfonie. Aplikacja High5.zone idealnie się w te potrzeby wpisuje.
– Przykład? Moja ulubiona kawiarnia oferuje kawę gratis do kanapki z kurczakiem… nie można takiej informacji zachować tylko dla siebie. Wszystkie upusty, gratisy, rabaty znajdą w High5 Zone swoje miejsce, można je też swobodnie przefiltrować, nie każdego przecież interesują tańsze opony zimowe – przekonuje Piotrek Trzaskowski, współtwórca i grafik aplikacji.
– Nasze hasło przewodnie to Promocje z wykopem, ponieważ jako zespół… lubimy to słowo. Naszym lejtmotywem jest dłoń, przybijanie piątek, taki amerykański high five. Promocje są wszędzie, my je postanowiliśmy twórczo wykorzystać i mamy wiele pomysłów na rozwój aplikacji – śmieje się , developer High5 Zone.
Twórcy H5 (tak pieszczotliwie nazywają swój projekt) promocję aplikacji rozpoczynają od konkursu… Osoba, która doda najwięcej obniżek, promocji i rabatów, wygra tablet. Na stronie http://high5.zone/konkurs jest umieszczony licznik, aby każdy widział, ile musi jeszcze nałapać rabatów, aby przygarnąć nagrodę.
Obecnie trwają prace nad wersją iOS oraz nad kontem dla użytkownika biznesowego.
fot. pexels.com