Hightouch to platforma danych klientów (CDP), która pozwala firmom synchronizować dane z chmury z narzędziami marketingowymi, sprzedażowymi i obsługi klienta. W najnowszej rundzie finansowania, prowadzonej przez Sapphire Ventures, uczestniczyły także NVC, Amplify Ventures, ICONIQ Growth, Bain Capital Ventures oraz Y Combinator.
Hightouch, założony w 2019 roku, zebrał już łącznie ponad 150 milionów dolarów. Startup konkuruje z korporacjami, takimi jak Segment czy Twilio, redefiniując sposób, w jaki firmy wykorzystują dane do wzrostu i lepszej personalizacji usług. Dzięki nowemu kapitałowi, Hightouch jest gotowy na dalszą ekspansję i innowacje w marketingu opartym na AI.
Czytaj także:
- RKKVC z dziesięciokrotnym zwrotem z inwestycji w RoomPriceGenie i robi exit ze szwajcarskiej spółki
- Fal.ai pozyskuje 49 milionów dolarów na rozwój generatywnego wideo