home.pl debiutuje w Rumunii

homepl debiutuje w rumunii
Udostępnij:
home.pl, polski dostawca usług internetowych, rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Na miejsce swojego debiutu wybrał Rumunię. W planach rozwoju są już kolejne kraje.

home.pl, jako członek globalnej grupy United Internet, odpowiada za wprowadzenie internetowego biznesu na nowe rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Robi to, wykorzystując markę IONOS. Tym sposobem pierwsi rumuńscy klienci korzystają już z produktów i usług IONOS, wśród których znajdują się m.in. domeny, hostingi i aplikacje biznesowe, podobnie jak w Polsce.

Realizację projektu ekspansji zagranicznej rozpoczęliśmy kilka lat temu. Na miejsce naszego zagranicznego debiutu wybraliśmy Rumunię, co było następstwem analizy potencjału rynku małych i średnich firm w zakresie informatyzacji i wykorzystania nowoczesnych technologii internetowych. Wystartowaliśmy z ofertą usług w chmurze skierowaną do przedsiębiorców z sektora MŚP – m.in. z rozwiązaniami firm Google i Microsoft, ale też z hostingiem i domenami, które są podstawą naszej działalności – mówi Marcin Kuśmierz, CEO home.pl.

Oferta IONOS została dobrze przyjęta przez tamtejszy rynek.

Sprzedaż naszych usług ruszyła praktycznie z dnia na dzień, co pokazuje, że stworzyliśmy atrakcyjną ofertę dla lokalnych firm. W kolejnych miesiącach będziemy dodawać nowe produkty dedykowane małym i średnim firmom – dodaje Marcin Kuśmierz.

Rumunia to dopiero początek. Jeszcze w 2019 roku home.pl wkroczy na kolejny zagraniczny rynek. Do końca roku 2025 marka obecna będzie w 15 krajach.