27 milionów dolarów – to kwota, którą otrzymał startup Honest. Problem, jaki rozwiązuje związany jest z dziećmi, a właściwie z produktami, które potrzebują do sprawnego funkcjonowania w tym świecie. Pomysłodawczynią startupu jest… Jessica Alba.
Honest zadba o to, by do naszych domów była dostarczana co miesiąc paczka z produktami dla naszego malucha. Co zawiera taka paczka? Sami wybieramy jej zawartość, a mamy wybór między pieluszkami “szytymi na miarę” naszej pociechy, produktami pielęgnacyjnymi i dbającymi o czystość naszej pociechy. W ofercie Honest mamy aż 15 brandowanych przez Honest produktów.
Honest stworzył własną markę produktów, które podobno cechują się najwyższą jakością. Oprócz wpisania podstawowych danych osobowych, podajemy jaki styl pieluszek nas interesuje i kilka innych ciekawych rzeczy, np. na jaki cel przeznaczylibyśmy pieniądze, gdybyśmy mieli „niepotrzebny” milion dolarów w kieszeni. Po wypełnieniu tej krótkiej ankiety przechodzimy do rejestracji, a dzięki niej możemy otrzymać darmową próbkę wybranych produktów, jeśli nie jesteśmy na tą chwilę zainteresowani pełną subskrypcją. Ile zapłacimy za comiesięczne dostarczanie wybranych produktów? Ceny są zależne od zestawu, który wybierzemy. Jeśli dla naszego dziecka potrzebujemy pieluszek, to zapłacimy za nie 79,95$, a gdy chcemy subskrybować wysyłkę szamponów, oliwek czy balsamów dla dzieci 35.95$.
W Honest jak dotąd zainwestowali: General Catalyst, Lightspeed Venture Partners oraz Institutional Venture Partners.
źródło: thenextweb.com, latimes.com