W związku z epidemią koronawirusa już ponad miesiąc zamknięte są restauracje, bary i kawiarnie w całej Polsce. Jak wskazują zapowiedzi ekonomistów, branża gastronomiczna to jeden z tych segmentu rynku, który jest najbardziej dotknięty skutkami epidemii. Część restauratorów ratuje się dostawami do klientów, ale znakomita większość po prostu zawiesiła działalność albo ogłasza upadłość. Hop.City – operator skuterów elektrycznych na minuty, chce wesprzeć restauratorów, aby więcej klientów zamawiało jedzenie z odbiorem osobistym i nie tylko.
Jak działa promocja #HopDoRestauracji?
- Pobierz aplikację Hop.City na swój telefon
- Zaloguj się lub załóż darmowe konto w Hop.City
- Zaraz po uruchomieniu aplikacji, widzisz na mapie dostępne blisko Ciebie restauracje
z możliwością odbioru osobistego - Wybierz dowolną restaurację i kliknij „Menu” lub skontaktuj się z wybraną restauracją
w celu złożenia zamówienia - Przyjedź do restauracji – najlepiej naszym skuterem i powiedz hasło #HopDoRestauracji
- Obsługa lokalu udostępni Ci Twój unikalny kod na 10 minut jazdy gratis w Hop.City
Ważne: darmowe minuty mają ważność 7 dni od daty ich otrzymania.
Solidarnie z biznesem restauracyjnym
– Chcemy wesprzeć branżę gastronomiczną, aby więcej klientów zamawiało jedzenie z restauracji czy kawiarni, tym bardziej w czasie, kiedy lokale są zamknięte, a właściciele są na skraju rezerw finansowych albo jeszcze gorzej. Poza widocznymi punktami na mapie, dostępna jest też opcja zamówienia jedzenia. Dodatkowo, aby zachęcić użytkowników do składania zamówień, postanowiliśmy uruchomić promocję #HopDoRestauracji – w ramach której, każdy, kto odbierze zamówienie na to hasło, otrzyma 10 minut jazdy gratis na naszych pojazdach – mówi Patrycja Ogrodnik Brand Manager Hop.City.
Na start Hop.City udostępniło ofertę ponad 40 restauracji w Warszawie, ale jak zapewniają przedstawiciele Spółki, zapotrzebowanie po stronie restauracji na takie wsparcie jest tak duże, iż nie wykluczają, że w najbliższych dniach pojawią się kolejne miasta.
– Obserwując obecną sytuację rynkową, wierzymy, że takie działania wspierające branżę gastronomiczną są bardzo potrzebne, dlatego koszty promocji bierzemy w 100% na siebie. Już teraz rozmawiamy z największymi markami w branży, aby dołączyli do naszej akcji, aby już niedługo zaproponować coś specjalnego dla osób, które będą zamawiały jedzenie z dostawą do domu – dodaje Patrycja Ogrodnik.
Dla osób, które chcą dołączyć swoją restaurację do akcji #HopDoRestauracji prosimy o kontakt na [email protected].