Dzisiaj ruszyła platforma subskrypcyjna Hopbox.pl. Umożliwia ona kupowanie subskrypcji (tzw. boxów), dzięki którym bez wychodzenia z domu można cieszyć się smakiem piw wytwarzanych w regionalnych browarach z całego świata.
Platforma Hopbox będzie oferować za każdym razem dwa rodzaje zestawów (boxów) po pięć piw w każdym: w jednym znajdują się piwa polskie, zaś drugim zagraniczne. W zależności od gustu, użytkownicy mogą dokonywać subskrypcji na krajowe, bądź zagraniczne piwa. Miłośnicy złotego trunku mogą także zamawiać subskrypcję na obydwa zestawy. Boxy będą przychodziły co dwa tygodnie, po tym czasie na platformie pojawi się kolejny zestaw piw. Subskrypcja może obowiązywać od jednego do sześciu zamówień (dwutygodniowe subskrypcje przez kolejny kwartał).
Od kilku lat na rynku FMCG obserwujemy systematyczny wzrost zainteresowania wyrobami regionalnymi, będącymi przeciwwagą wobec artykułów oferowanych przez koncerny. Taki trend jest szczególnie widoczny w sektorze spożywczym. Jesteśmy otwarci nie tylko na produkty z naszego kraju, coraz częściej sięgamy także po lokalne marki z Belgii, Danii czy Włoch, dotyczy to także piwa – powiedział Maciek Wernicki, pomysłodawca i założyciel Hopbox.pl.
Badania pokazują, że spożycie piwa w naszym kraju stale rośnie. Statystyczny Polak wypił w 2013 roku ponad sto litrów piwa, co jest historycznym wynikiem. – W 2014 roku tendencja wzrostowa ma się utrzymać, co spowoduje, że w spożyciu piwa na osobę będziemy w ścisłej czołówce Europy – dodał Maciek Wernicki.
źródło: informacja prasowa