Houston, mamy start-up!

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Rusza konkurs dla start-upów organizowany przez agencję LEWIS PR przy wsparciu Polskich Parków Technologicznych. Zwycięska firma wygra półroczną obsługę PR oraz pakiet szkoleń e-learningowych.

Rusza konkurs dla start-upów organizowany przez agencję LEWIS PR przy wsparciu Polskich Parków Technologicznych. Zwycięska firma wygra półroczną obsługę PR oraz pakiet szkoleń e-learningowych.

Konkurs „Houston, mamy start-up!” skierowany jest do firm, które rozkręcają swoje innowacyjne biznesy. Dzięki nagrodzie ufundowanej przez LEWIS PR, zwycięski start-up będzie mógł ze swoimi produktami, usługami i ideami biznesowymi dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Konkurs ma też pokazać społeczną i biznesową wartość start-upów.

Jako agencja współpracująca z branżą technologiczną i młodymi przedsiębiorcami doskonale wiemy jak ciężki bywa start na polskim rynku. Zdajemy sobie też sprawę, że czasem nawet najlepsze pomysły, mogą się nie przyjąć na rynku jeśli nie dotrą do odpowiednich osób. Dlatego staramy się pomagać i wspierać młodych przedsiębiorców w ich celach – wyjaśnia Łukasz Kluj, Dyrektor Regionalny Europy Środkowo-Wschodniej w LEWIS PR.

Nagrodą dla zwycięskiego start-upu jest półroczna obsługa przez LEWIS PR (od listopada 2013 do kwietnia 2014). Agencja zrealizuje warsztat strategiczny, opracuje strategię komunikacji, przeprowadzi szkolenie medialne, a także zajmie się media relations, monitoringiem mediów, obsługą kanałów social media, monitorowaniem wydarzeń wydawniczych. Dodatkowo portal PRoto.pl ufunduje zwycięzcy dostęp do pakietu szkoleń e-learningowych: „Kontakt z dziennikarzami – Relacje z mediami”, “Autoprezentacja, przekaz pozawerbalny”, “Prawo autorskie i prasowe w PR”, “Etyka w PR”, “Mierzenie efektów działań PR”.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wysłanie na adres [email protected] linku do wideo zamieszczonego w serwisie YouTube, na którym właściciele start-upu w niebanalny sposób, w ciągu jednej minuty, opowiedzą dlaczego właśnie to ich firma powinna wygrać obsługę PR-ową i jakie korzyści społeczne lub biznesowe niesie ze sobą proponowany przez nią produkt lub usługa. Zgłoszenia będą przyjmowane od 19 sierpnia do 30 października 2013 roku.

źródło: informacja prasowa