Innowacyjne podejście Conichi wykorzystuje się w branży podróży korporacyjnych. Firmy korzystające z usług smart hotelu optymalizują pobyt w hotelu swoich pracowników. W ostatnich latach skupiły się na opracowaniu procesów zameldowania i wymeldowania na recepcji hotelowej.
W 2016 roku HRS zainwestowało 10 milionów euro w Conichi, integrując technologię z własną aplikacją. Teraz zakupiło pozostałe akcje Conichi.
– Przejęcie jest dowodem na dobre wyniki całego zespołu Conichi w ciągu ostatnich kilku lat. Jestem wdzięczny za każdą sekundę dzięki temu wyjątkowemu zespołowi. Jesteśmy dumni, że nasze korzenie HRS stają się coraz silniejsze i że razem wykorzystując globalne zasoby, doskonałą integrację danych i regionalną wiedzę fachową, będziemy w pierwszej linii globalnej automatyzacji płatności korporacyjnych – skomentował założyciel Conichi Maximilian Waldmann.
HRS, który stworzył rozwiązania płatnicze akceptowane na całym świecie, nadal będą korzystać z automatyzacji procesów zameldowań i wymeldowań. Startup stanie się zintegrowana częścią HRS. Firma będzie korzystała z know-how, rozwijając rozwiązania płatnicze dla firm.