Zespół HyperBees wygrał konkurs Get Discovered i w nagrodę otrzyma dofinansowanie na dalszy rozwój. W konkursie wzięło aż 117 zespołów deweloperskich, które łącznie stworzyły 152 gry.
Get Discovered to konkurs, który odbył się w ubiegłą środę w Dolores Labs, inkubatorze prowadzonym w San Francisco przez Trinity Ventures. Jury przy ocenie aplikacji brało pod uwagę takie czynniki jak zdolność utrzymania się na rynku (gry jak i zespołu deweloperskiego), umiejętności zespołu, grywalność, możliwości monetyzacji oraz strategia dystrybucji. Ekipa polskiego startupu działającego w Londynie wystawiła do konkursu grę HyperQuiz, o której pisaliśmy na łamach MamStartup.pl w styczniu bieżącego roku. Trzyosobowy zespół HyperBees zostawił rywali w tyle, mimo tego, że konkurencja była naprawdę mocna, a teamy liczyły czasami po więcej niż 10 osób.
Na czym polega HyperQuiz? Jest to gra oparta na zasadach popularnego programu telewizyjnego “Milionerzy”. Grając w HyperQuiz walczymy z trzema konkurentami o zdobycie jak największej ilości punktów. W każdym pytaniu mamy do wyboru cztery odpowiedzi. Oprócz wytypowania tej poprawnej, liczy się także szybkość odpowiadania. Punkty przydzielane są zgodnie z zasadą: kto najszybciej poprawnie odpowie na pytanie, ten dostanie najwięcej punktów. Gdy pytanie wyda nam się za trudne, albo będziemy się wahać między kilkoma odpowiedziami, możemy skorzystać z kół ratunkowych. Za darmo mamy dostęp do czterech z sześciu możliwych.
Jak pewnie się domyślacie wygrana w takim konkursie przynosi wiele korzyści. O tym, co działo się po Get Discovered, opowiedział nam Tomasz Mleko: Nazajutrz po konkursie spotkałem się z naszym przyszłym partnerem w Trinity Ventures, Gusem Taiem, by omówić sprawy najpilniejsze. Gus Tai ma ogromne doświadczenie w prowadzeniu podobnych inwestycji i bardzo dobry track record, wiec jesteśmy dobrej myśli. Wszyscy w zespole zajmującym się HyperQuiz, tj. ja i Monika z HyperBees oraz Laszlo Guyrics z GylGames, czujemy, że dostaliśmy solidnego kopa motywacyjnego.
Oprócz dofinansowania, które wyniesie od 50 do 100 tysięcy dolarów, zespół HyperBees otrzyma także wsparcie marketingowe od jednego z organizatorów konkursu VentureBeat, a Best Buy pomoże w promocji na platformie sprzedaży aplikacji App Discovery Center. Jakie mają plany na przyszłość twórcy aplikacji HyperQuiz? – Zapewne zaczniemy od portowania HyperQuiz na iOS, Facebooka i inne platformy, powiększenia zespołu i dopracowania pozostałych gier – powiedział Tomasz Mleko.
źródło: venturebeat.com