IBM we współpracy z akceleratorem Accelpoint uruchamiają cykl webinarów szkoleniowych dla startupów

Dodane: 04.11.2021

Piotr Pietrzak

Udostępnij:

Cykl szkoleń „November+ with IBM” ma na celu udostępnienie oraz zapoznanie firm na wczesnym etapie rozwoju z technologią oraz wiedzą specjalistyczną ekspertów IBM. Cykl składać się będzie z czterech, cotygodniowych webinarów, które pomogą rozwiązać founderom napotykane wyzwania techniczne i biznesowe, a w efekcie wpłyną na przyspieszenie wprowadzania na rynek ich innowacyjnych technologii. Akcja jest częścią kampanii „IBM Globalny Przedsiębiorca” dedykowanej wspieraniu efektywności biznesowo-technologicznej wśród założycieli startupów.

Cykl webinarów „November+ IBM” rozpocznie się w drugim tygodniu listopada. Szczegółowych informacji można szukać na profilach LinkedIn oraz Facebook akceleratora Accelpoint. Udział w szkoleniach jest darmowy.

Podstawowymi narzędziami dostępnymi dla firm, które zaaplikują do programu „IBM Globalny Przedsiębiorca” i z sukcesem przejdą kwalifikacje jest między innymi dostęp do platformy chmury publicznej IBM. Na start firma otrzymuje możliwość użycia 1.000 USD w tzw. kredytach IBM Cloud miesięcznie przez okres 12 miesięcy lub 3.000 USD, miesięcznie przez okres 6 miesięcy. W miarę skalowania biznesu i przy wsparciu akceleratora lub funduszu VC będącego partnerem programu, liczbę tę można opcjonalnie podnieść aż do 10.000 USD w miesięcznych kredytach. Dzięki kredytom otrzymuje się dostęp do (wybranych) usług na platformie chmurowej IBM. Pełna lista dostępnych na platformie serwisów znajduje się pod tym adresem.

Na tym jednak nie koniec. Wiemy, że technologia to nie wszystko. Dopasowanie rozwiązania do potrzeb rynku to klucz do sukcesu. Wybrane firmy uzyskują realne wsparcie dzięki praktycznym warsztatom i wsparciu architektów technicznych i mentorów. Mają też możliwość otrzymania wsparcia przy udoskonalaniu swoich rozwiązań na poziomie MVP. Dodatkowo udostępniamy gotowe do użycia przykłady kodu oferujące kompletne rozwiązania z którymi na co dzień borykają się programiści. Wzorce te wykorzystują wiele technologii, produktów lub usług do rozwiazywania typowych wyzwań dla wielu branż w typowych przypadkach użycia. Wspomniane przykłady dostępne są pod tym adresem.

W ramach rozwijającej się współpracy, nowe firmy partnerskie po przejściu niezbędnej weryfikacji i spełnieniu wymagań określonych odpowiednimi zapisami umów i wzajemnych zobowiązań – mogą uzyskać wsparcie handlowe w kanałach sprzedaży IBM, dostęp do programów marketingowych (w tym co-marketing), rozszerzone wsparcie zasobowe i techniczne oraz zaistnieć ze swoim produktem w globalnym katalogu rozwiązań IBM dostępnym dla Klientów na całym świecie.

Kryteria formalne aplikowania do programu są proste i dość szerokie. Do programu mogą przystąpić firmy, które:

  • w ciągu ostatnich 12 miesięcy uzyskały przychody poniżej 15 mln USD,
  • działają na rynku krócej niż 10 lat,
  • nie używały i nie posiadały wcześniej konta na IBM Cloud,
  • istnieje możliwość weryfikacji ich danych przez stronę internetową, kontakt bezpośredni lub KRS.

W przypadku wsparcia rozszerzonego firma musi zaaplikować za pośrednictwem zarejestrowanego (akredytowanego) w IBM inkubatora, akceleratora lub funduszu VC.

Zapraszamy do dołączenia do programu, wysyłając zgłoszenie przez ten link.

 

Ściskam dłoń i zapraszam do współpracy,

Piotr Pietrzak, Chief Wizard – IBM

 

Artykuł powstał we współpracy z IBM i Accelpoint