II Forum e-Biznesu „Ekspansja zagraniczna” – eksperci na wyciągnięcie ręki

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Na temat II Forum e-Biznesu pt „Ekspansja zagraniczna” rozmawiamy z Pawłem Skowerą, który pracuje w Departamencie Komunikacji Zewnętrznej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Na temat II Forum e-Biznesu pt „Ekspansja zagraniczna” rozmawiamy z Pawłem Skowerą, który pracuje w Departamencie Komunikacji Zewnętrznej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Paweł koordynuje wiele projektów informacyjno-promocyjnych, odpowiada m.in. za prowadzenie portalu „Wspieramy e-biznes” o tematyce związanej z innowacyjnością, usługami elektronicznymi, funduszami europejskimi.

Czym będzie II Forum e-Biznesu „Ekspansja zagraniczna”?

Druga edycja Forum e-biznesu będzie podsumowywała zakończony właśnie cykl konferencji na temat życia e-usługi i technologii B2B. Od końca września do pierwszych dni listopada odwiedziliśmy z „Akademią e-biznesu” wszystkie miasta wojewódzkie. Nie będę tu powtarzał liczb odnośnie uczestników, znajdziecie je w modnej ostatnio formie infografiki. Gdyby ktoś dziś jeszcze miał ochotę zapoznać się z materiałami nagranymi na konferencjach to znajdzie je na kanale na naszym kanale youtube.com/webgovpl. Na forum jak sam tytuł wskazuje będziemy mówili przede wszystkim o ekspansji zagranicznej.

Kiedy i gdzie odbywać się będzie ta konferencja?

Forum odbędzie się 27 listopada w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego w Warszawie – miejscu kojarzonym z największymi wydarzeniami na skalę zarówno ogólnopolską, jak i światową. Uprzedzając pytanie… dach w centrum konferencyjnym jest zamknięty permanentnie.

Zostańmy przy kwestii tematyki. O czym będzie mowa na Forum?

Będzie 5 ścieżek tematycznych w których wystąpi 25 prelegentów i ekspertów z Polski i zagranicy. Te ścieżki to: modele i trendy w ekspansji zagranicznej, przygotowanie e-usługi do wyjścia na rynki zagraniczne, e-usługa na rynku zagranicznym, działania marketingowe na globalnym rynku oraz wyzwania w procesie internacjonalizacji. Swoje prelekcje wygłoszą osobistości polskiego Internetu oraz eksperci w obszarze nowych technologii m.in.: Marcin Woźniak, niezależny ekspert e-marketingu; Marcin Beme, audioteka.pl; Tomasz Piwoński, Solpeo.com; Marcin Deręgowski, artefakt.pl; Tomasz Karwatka, Divante i wielu innych. Dodatkową ścieżką będzie cykl paneli dyskusyjnych z udziałem m.in.: Włodka Laskowskiego z Nomad Fund, Andrzeja Żurawskiego z BonusCard, Radosława Tadajewskiego z Grupy Trinity.

Dlaczego warto pojawić się na tym wydarzeniu?

Forum zgromadzi ponad 500 uczestników, dla których został specjalnie przygotowany program o którym mówiłem przed chwilą. Program został merytorycznie przygotowany w taki sposób, aby każdy z uczestników miał możliwość zasięgnięcia wiedzy, którą podzielą się z nimi eksperci z dziedziny e-biznesu, w tym światowej sławy mentorzy: Ken Globerman – wspierający startupy oraz inwestor, a także Andrew Rasiej – przedsiębiorca, inwestor i strateg w obszarze nowych technologii. Będą również obecni również wystawcy funduszy inwestycyjnych wspierających startupy i firmy e-biznesowe.

Do kogo skierowane jest to wydarzenie? Kto zdecydowanie powinien pojawić się na tym II Forum e-Biznesu?

Spotkanie kierowane jest zarówno do przyszłych, jak i odnoszących już sukcesy przedstawicieli przedsiębiorstw e-biznesowych, nie tylko startupów. Konferencja jest darmowa, ale trzeba się na nią zarejestrować poprzez formularz w serwisie www.web.gov.pl. W tej chwil zgłoszonych jest ponad 600 uczestników, biorąc pod uwagę, że nie wszyscy ostatecznie dotrą spodziewamy się około 500 osób.

Jakie mają Państwo plany na przyszłość kolejnych konferencji?

Już pracujemy nad kolejną edycją Forum i Akademii e-biznesu, ale wiodąca tematyka jest jeszcze naszą słodką tajemnicą. Zrobimy wszystko, aby zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym było jeszcze lepiej niż w tym roku.

Dziękuję za wywiad! Pozostaje nam tylko zaprosić czytelników MamStartup do wzięcia udziału w II Forum e-Biznesu. Zapraszamy!