Imagination Day 2024: święto kreatywności w Polsce już jesienią

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Imagination Day 2024: święto kreatywności w Polsce już jesienią

Udostępnij:

Już po raz jedenasty Imagination Day zgromadzi w sercu Polski światową branżą kreatywną. Tegoroczna, dwudniowa edycja (28-29 listopada) stanie się miejscem spotkań przedstawicieli marketingu, biznesu i sztuki, oferując połączenie inspiracji i praktycznych narzędzi dla profesjonalistów z całego świata.

Kogo będzie można posłuchać?

IMAGINATION DAY 2024 to wydarzenie, które ma nie tylko przyciągać uwagę. Jego organizatorzy za cel stawiają sobie również kształtowanie przyszłości branży kreatywnej. To platforma, na której kreatywność spotyka się z efektywnością, dając uczestnikom możliwość nauki od najlepszych w swojej dziedzinie.

Podczas tegorocznej konferencji wśród prelegentów będą:

  • Atiya Zaidi – Chief Executive Officer/Chief Creative Officer, BBDO Pakistan;
  • Simon Clowes – Managing Creative Director, Apple;
  • Carlo Luetto – Head of Creative, RobinHood;
  • Guillermo Aracena – Creative Director, Cannes Lions 2024 Grand Prix Winner;
  • Tomas Gonsorcik – Global Chief Strategy Officer, DDB Worldwide;
  • Wes Ter Haar – Founder MediaMonks & Executive Director, S4 Capital Group;
  • Jerzy Holub – Vice President Marketing & Communications, Mastercard.

Prelegenci, którzy wystąpili już na prestiżowych scenach takich jak festiwal w Cannes Lions, będą dzielić się swoim bogatym doświadczeniem, szczególnie w obszarze innowacji technologicznych i ich wpływu na nasze codzienne życie.

IMAGINATION DAY 2024 to okazja do spotkań z przedstawicielami wiodących agencji reklamowych, agencji mediowych i marek w Polsce. W seminariach bierze udział ponad 950 osób, w tym klienci i reklamodawcy (45%), agencje reklamowe (35%) oraz agencje mediowe (20%).

Wydarzenie odbędzie się 28-29 listopada w Warszawie w Multikinie Złote Tarasy.

Wieczorem 27 listopada odbędzie się Gala konkursu Innovation, będąca rozpoczęciem całego wydarzenia. Do 1 października dostępne są bilety w promocyjnej cenie, dlatego warto się pospieszyć, aby skorzystać z tej wyjątkowej okazji.

Bilety można nabyć na stronie www.Imaginationday.pl. Zarówno jednodniowe wejściówki, jak i karnety na całość konferencji cieszą się dużym zainteresowaniem, a liczba miejsc jest ograniczona.

Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a za jej kreację odpowiadają Ars Thanea oraz Polot.

Czytaj także: