Rebranding to dla nas nie tylko zmiana wizualna, ale przede wszystkim świadomy krok w stronę dalszej profesjonalizacji wydarzenia i budowania jego pozycji wśród najważniejszych konferencji kreatywnych w Europie.
Właśnie rusza sprzedaż biletów na dwudniową konferencję, która odbędzie się już 27 i 28 listopada 2025 roku w Multikinie Złote Tarasy.
Nowe oblicze. Ten sam cel
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie uczestników z zagranicy oraz współpracę z międzynarodowymi partnerami, dążymy do tego, by wydarzenie stało się jednym z najważniejszych punktów w kalendarzu branży kreatywnej w Europie. Naszym celem jest stworzenie konferencji o międzynarodowej randze, która będzie realnie liczyć się na europejskiej scenie marketingowej i przyciągać uczestników z całego świata.
Naszym benchmarkiem jest Cannes Lions International Festival of Creativity z którym łączy nas nie tylko wspólna misja, ale i formalna współpraca: SAR, organizator wydarzenia, jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce.
Twórcami rebrandingu są agencja brandingowa 247Studio we współpracy ze studiem Ars Thanea oraz PlaygroundWarsaw. Za wykonanie strony odpowiada firma Gridaly.
Od wizjonerów do rising stars: poznaj nasz line-up
W tym roku na naszej scenie – podobnie jak na tej w Cannes – staną kreatywne liderki i liderzy globalnych agencji, artystki i artyści, projektantki i projektanci, muzycy, reżyserki i reżyserzy oraz niezależne twórczynie i twórcy, którzy na nowo definiują pojęcie kreatywności.
Wśród naszych dotychczasowych prelegentek i prelegentów znaleźli się przedstawiciele wiodących globalnych marek, agencji kreatywnych – od Apple i Bang & Olufsen, przez DDB Worldwide i BBDO, aż po ekspertów związanych z WARC oraz Cannes Lions – mówi Tomas Gonsorcik – Global Chief Strategy Officer, DDB Worldwide. – Polska to jeden z najciekawszych rynków kreatywnych w Europie. Z ogromną przyjemnością obserwowałem, jak silne jest tu zaangażowanie w innowacyjność i skuteczność działań kreatywnych – to naprawdę imponujące. Być może kolejny globalny punkt na mapie kreatywnej doskonałości nie znajduje się w Ameryce Południowej, lecz właśnie w Europie Środkowej. Imagination Day to idealne miejsce, by się o tym przekonać – dodaje.
W tym roku ponownie zapraszamy na scenę głosy, które kreują przyszłość branży – w programie m.in. pokaz najlepszych kampanii z Cannes Lions oraz wystąpienia gości z globalnych agencji i wielu niezależnych twórców, którzy redefiniują pojęcie kreatywności.
Będziemy również prowadzić nabór prelegentów w ramach „Call for Content”. Szukać będziemy twórców, innowatorów, artystów i myślicieli z całego świata, którzy podzielą się swoimi inspirującymi historiami, projektami i ideami na naszej scenie. Na scenie pojawią się również laureaci konkursów KTR i Innovation.
Czego się spodziewać i dlaczego warto być z nami?
Przez dwa dni Imagination Day stanie się przestrzenią, w której granice między branżami zacierają się, a pomysły napędzają zmiany. To wydarzenie, w którym inspiracja wynika z dobrze przemyślanego programu i obecności osób, które chcą nie tylko obserwować zmiany, ale aktywnie je kształtować. W tym roku przygotowaliśmy dla uczestników wyjątkową okazję, by zgłębić wiedzę i nawiązać nowe relacje w międzynarodowym gronie.
W programie znajdziesz:
- światowej klasy case studies,
- przełomowe insighty,
- odważne idee i praktyczne strategie dla marketerek i marketerów, twórczyń i twórców, brand managerek i managerów oraz liderek i liderów innowacji,
- przestrzeń do networkingu z ponad 650 uczestnikami: od CEO po twórców niezależnych,
- przestrzeń do otwartego dialogu, dzielenia się doświadczeniami i nawiązywania nowych kontaktów.
Dołącz do nas. Wyobraźmy sobie, co będzie dalej, a potem to zbudujmy.
Bilety są już dostępne na www.imaginationday.com nie przegap tej wyjątkowej okazji, aby być częścią wydarzenia, które zainspiruje Cię do działania i zmieni Twoje podejście do kreatywności!
Jeśli Twoim celem jest nie tylko nadążać za zmianą, ale ją kształtować – nie może Cię zabraknąć.
Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
- Sponsorzy: AMS
- Partnerzy Wspierający: Cannes Lions, Ars Thanea, 247Studio, Multikino, WARC, IAA Polska, Northen Lights Group, MSL, Papaya Films, MassiveMusic, Playground Warsaw
- Partnerzy Medialni: MamStartup, Nowy Marketing, Press, Marketing Przy Kawie, PRoto.