Imagination Day od kilkunastu lat gromadzi osoby tworzące kampanie, projektujące rozwiązania i poszukujące innowacji, które wyznaczają kierunki rozwoju branży kreatywnej. Tegoroczna dwudniowa konferencja przyciągnie uczestników zarówno z Polski jak i zagranicy od menedżerów i marketerów po niezależnych artystów i projektantów. Na scenie wystąpią m.in.:
- Rasmus Wangellin, global head of brand design – Spotify
- Aditya Kishore, insight director – WARC
- Jouke Vuurmans, global chief creative officer – MediaMonks
- Sarah Pernick, executive producer – PayPal
- Philip Thomas, chief executive, ascential chair, LIONS
- Viton Araujo, creative partner – Area 23
- Jean Zamprogno, executive creative director – AKQA
- Jay Richards, CEO – Imagen Insights
- Jarbas Agnelli, film director, creative director, founder – Birds on the Wires
- Natalia Talkowska, CEO & founder – NATALKA
- Andreas Dahlqvist, CEO – NORD DDB
- Józef Jakub Orliński – światowej sławy kontratenor
- Monika Wasilewska, CEE social marketing manager – Netflix
- Maciek Janiszewski, CEE marketing manager – Netflix
To pierwsza odsłona programu, który w kolejnych tygodniach zostanie uzupełniony o kolejne nazwiska.
Od wizjonerów po wschodzące gwiazdy
Imagination Day konfrontuje doświadczenia osób pracujących w międzynarodowych koncernach z perspektywą twórców niezależnych i artystów. Uczestnicy będą mogli poznać zarówno strategie globalnych marek, jak i autorskie projekty redefiniujące pojęcie kreatywności.
Zaproszone ekspertki i eksperci zaprezentują światowej sławy case studies, podzielą się przełomowymi insightami, odważnymi ideami oraz praktycznymi strategiami rynkowymi. Nie zabranie również czasu na sesje networkingowe.
Dwudniowy przegląd światowych kampanii – nowa równoległa scena
Program tegorocznej konferencji wzbogacono o nową, równoległą scenę, która przez dwa dni prezentować będzie najlepsze kampanie i działania marketingowe z całego świata. Pokaz zostanie podzielony według kluczowych sektorów – m.in. motoryzacja, FMCG, finanse, retail czy pharma. To wyjątkowa dawka inspiracji dla specjalistów marketingu, którzy w jednym miejscu zyskają dostęp do najnowszych światowych trendów w obszarze, w którym na co dzień pracują.
Imagination Day 2025 odbędzie się w dniach 27–28 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – oficjalny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.
Bilety dostępne są na tej stronie.