Współpraca imerge z Trusted Shops to kolejny krok obu firm w kierunku budowania zaufania i jakości obsługi klienta w procesie zakupów online.
– Znak jakości Trusted Shops stanowi doskonałe uzupełnienie oferty imerge. Większość, bo aż 61 % kupujących uznaje jakość obsługi klienta za najważniejszą i średnio są w stanie zapłacić 9% więcej, jeżeli wierzą w świetną jakość obsługi*. To kluczowa cecha, którą imerge rekomenduje swoim klientom w działaniach mających na celu podniesie efektywności ich e- biznesu – powiedziała Justyna Skorupska, prezes zarządu imerge.
Dzięki współpracy z firmą Trusted Shops imerge oferuje swoim klientom unikalną na rynku europejskim usługę Ochrony Kupującego, jak również pośrednictwo we wszelkich problematycznych sprawach, zaistniałych pomiędzy klientem a sklepem internetowym. Bezpieczeństwo i jakość obsługi klienta to dla e-sklepów kluczowe czynniki w budowaniu bazy lojalnych klientów.
– Cieszymy się, że Trusted Shops dołączył do grona partnerów firmy imerge, która skutecznie pomaga e-biznesom w Polsce dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. To, co nas połączyło to zaangażowanie w inicjatywy mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa w sieci. Mamy nadzieję, że dzięki wspólnym siłom naszych ekspertów uda nam się zbudować większe zaufanie do sektora e-commerce i tym samym wpierać jego dynamiczny rozwój – powiedziała Anna Rak, Country Manager, Trusted Shops.
Eksperci imerge i Trusted Shops działają wspólnie także w grupie roboczej ds. e-commerce przy IAB Polska, gdzie powstają takie samoregulacje jak Dobre Zasady e-Commerce (sierpień 2011) czy edukacyjne publikacje jak Poradnik dla e-Konsumenta (luty 2012).
*źródło danych: American Express 2011
źródło: informacja prasowa