InCredibles, EY Academy of Business i SGH pomogą opłacić czesne za Online MBA for Startups. Przygotowali fundusz grantowy

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Online MBA for Startups

Udostępnij:

Sebastian Kulczyk we współpracy z EY Academy of Business utworzył fundusz grantowy dla uczestników drugiej edycji studiów Online MBA for Startups. Pięć osób, które pomyślnie przejdzie proces rekrutacji i dodatkowo przedstawi najciekawszy biznes plan, otrzyma dofinansowanie w wysokości 20 000 PLN czyli ponad połowę czesnego.

Online MBA for Startups to studia MBA współtworzone przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz InCredibles Sebastiana Kulczyka – program mentoringowy dla młodych przedsiębiorców.

Wyjątkowa formuła projektu oparta jest na połączeniu wiedzy akademickiej i know-how praktyków biznesu z całego świata. – MBA for Startups to jak tutorial w tworzeniu jednorożca na żywo, nie wyjdziesz stąd bez pomysłów i narzędzi – uważa student I edycji programu, Damian Góral.

Grant dla studentów

Druga edycja Online MBA for Startups rozpoczyna się 10 grudnia. Dzięki partnerstwu Sebastiana Kulczyka z EY Academy of Business, znanej firmie szkoleniowej, z ofertą ponad 300 szkoleń dla firm i klientów indywidualnych, studenci będą mieli możliwość skorzystania z dofinansowania czesnego.

Fundusz grantowy to 100 tys. zł dla 5 osób, które pomyślnie przejdą proces rekrutacyjny i dodatkowo w skrótowej formie przedstawią najciekawszy i najbardziej innowacyjny pomysł biznesowy. Finaliści wskazani przez radę programu MBA for Startups otrzymają jednorazowe granty w postaci ponad 50 proc. dofinansowania studiów. Ponadto SGH nie pobiera opłaty rejestracyjnej, a czesne w wysokości 37 800 PLN może być opłacane w miesięcznych ratach.

Sebastian Kulczyk, InCredibles

– Stworzyliśmy model, który pozwala na testowanie wszystkich możliwych obszarów działalności biznesowej. Nasze studia to też startup: pivotujemy i ulepszamy naszą formułę. Dzięki pracy z mentorami, zewnętrznymi firmami oraz funduszami studenci bez ryzyka mogą weryfikować swoje pomysły i kompetencje, a nawet znaleźć partnerów do ich realizacji. W drugiej edycji stawiamy jeszcze mocniej na praktyczny aspekt studiów – mówi Sebastian Kulczyk.

Partnerzy Online MBA for Startups

Partnerami merytorycznymi kursów są m.in. Google for Startups, kancelaria prawna DZP, fundusz Inovo czy Singularity University. W tym roku dołączą również eksperci z EY Academy of Business.

– Program studiów MBA for Startups powstał z myślą o młodych przedsiębiorcach. To propozycja wszechstronnego wsparcia oraz praktycznej wiedzy przekazywanej przez polskich i międzynarodowych mentorów i wykładowców. W ramach drugiej edycji programu, jako EY wspieramy najwybitniejszych młodych przedsiębiorców oferując im dofinansowanie do uczestnictwa w studiach. Ponadto, jako EY Academy of Business dołączamy do programu w roli partnera merytorycznego. Wierzymy, że nasze najlepsze praktyki w zakresie edukacji i rozwoju kompetencji będą stanowiły dodatkową wartość dla uczestników. MBA for Startups to kuźnia przyszłych liderów polskiej przedsiębiorczości, dlatego cieszymy się, że możemy być jej częścią – mówi Krzysztof Witkowski, Partner w EY Academy of Business.

Program nauczania

W trakcie dwuletnich studiów uczestnicy biorą udział w ponad 600 godz. zajęć. Spotkania prowadzone są w języku polskim oraz angielskim, a kandydaci muszą mieć ukończone co najmniej studia licencjackie i posiadać nie mniej niż trzy lata doświadczenia zawodowego. Dodatkową zaletą studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie jest możliwość nawiązywania cennych relacji biznesowych zarówno z wykładowcami, jak i wśród uczestników zajęć.

Online MBA for Startups są pełnoprawnym, honorowanym na całym świecie programem MBA, a SGH posiada akredytację AMBA (Association of MBAs), która potwierdza najwyższą, zgodną z międzynarodowymi standardami jakość kształcenia programów MBA. Tylko 2 proc. wszystkich uczelni na świecie prowadzących studia MBA posiada tę prestiżową akredytację.