Influencer z milionowymi zasięgami stawia na AI-commerce. Iluzjonista Y dołącza do akcjonariatu Baseig S.A.

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Influencer z milionowymi zasięgami stawia na AI-commerce. Iluzjonista Y dołącza do akcjonariatu Baseig S.A.

Udostępnij:

Baseig S.A. rozszerza współpracę z iluzjonistą Y, jednym z najpopularniejszych polskich twórców internetowych.

Y obejmie udziały w spółce, dołączy do jej zespołu jako ambasador marki i partner kreatywny, a także zaangażuje się w rozwój wspólnych projektów, które połączą jego rozpoznawalność i społeczność z technologią Baseig, opartą na wieloagentowej sztucznej inteligencji. Spółka intensywnie rozwija platformę Baseig, która finalizuje właśnie podstawową wersję systemu integrującą analizę danych, personalizację oferty oraz automatyzację marketingu w jednym środowisku SaaS.

Iluzjonista Y to polski iluzjonista (OMNIBUS 2023) i jeden z największych influencerów w kraju, obserwowany przez ponad 2 miliony fanów, w tym ok. 1,1 mln na TikToku. Twórca największego w Polsce kanału o iluzji z ponad 120 mln wyświetleń oraz jedyny polski iluzjonista z własnym programem telewizyjnym. Występował m.in. dla Mike’a Tysona, Roberta Lewandowskiego, Jareda Leto i DJ-a Tiësto. Y jest również biznesmenem i właścicielem agencji marketingowej, współpracując na co dzień z największymi markami.

Teraz dołącza do Baseig nie tylko jako twórca, lecz także jako inwestor i ambasador marki. Jego zaangażowanie obejmie ścisłą współpracę nad rozwojem projektów kierowanych do twórców i sektora e-commerce. Y będzie korzystał z zasobów technologicznych Baseig, w tym narzędzi AI- commerce, a jednocześnie wesprze spółkę w budowaniu rozpoznawalności dzięki działalności scenicznej, własnym kanałom społecznościowym oraz szerokiej sieci kontaktów w środowisku influencerów i branży kreatywnej.

– Fakt, że Y nie tylko dołącza do nas jako partner kreatywny, ale również angażuje się kapitałowo, jest dla nas potwierdzeniem, że tworzymy technologię, której rzeczywiście potrzebują twórcy. Wspólnie zbudujemy projekty, które połączą kreatywność z możliwościami AI w e-commerce – mówi Kamil Stanek, prezes Baseig S.A.

Iluzjonista Y dołącza do portfolio twórców współpracujących z Baseig. Firma zakłada model synergii z influencerami, opierający się na wspólnym tworzeniu produktów, testowaniu funkcji systemu i wykorzystywaniu ich doświadczeń do udoskonalania narzędzi AI. Strategia spółki zakłada łączenie potrzeb twórców z technologią Baseig, co przekłada się na budowę ekosystemu pozwalającego influencerom i markom rozwijać własne projekty biznesowe na większą skalę.

Platforma Baseig, której podstawowa wersja została ukończona w listopadzie 2025 roku, integruje analizę danych, personalizację oferty i automatyzację marketingu w jednym środowisku SaaS. System działa w oparciu o wieloagentową architekturę sztucznej inteligencji, analizuje dane first-party oraz współpracuje z najpopularniejszymi rozwiązaniami e-commerce, takimi jak WooCommerce, GA4, Google Ads i Meta Ads. Spółka przygotowuje się do komercyjnego wdrożenia systemu w pierwszej połowie 2026 roku, a w drugiej połowie 2026 planuje rozpocząć ekspansję na rynki zagraniczne.

Rozszerzenie współpracy z iluzjonistą Y, rozwój wieloagentowego systemu AI i przygotowanie strategii komercjalizacji na lata 2025–2027 to elementy nowego etapu wzrostu Baseig S.A. Łączenie technologii z kreatywnością twórców ma wzmocnić pozycję spółki na rynku i przyczynić się do budowy silnego ekosystemu wspierającego zarówno influencerów, jak i sklepy e-commerce.

Czytaj także: