ING udostępnił głosową obsługę aplikacji mobilnej z Asystentem Google

Udostępnij:
ING Bank Śląski jako pierwszy bank umożliwia użytkownikom aplikacji mobilnej Moje ING głosową obsługę wybranych funkcji, przy pomocy Asystenta Google. Korzystając z Asystenta, można zapytać aplikację o saldo, kod BLIK i zlecić wykonanie szybkiego przelewu między rachunkami użytkownika.

Głosowe uruchomienie Mojego ING mobile odbywa się z wykorzystaniem Asystenta Google. Funkcje głosowe są dostępne na ekranie, przed zalogowaniem do aplikacji mobilnej. Za pomocą komendy głosowej można zapytać o wysokość salda, wygenerować kod blik lub wykonać szybki przelewem pomiędzy swoimi kontami.

Aby sprawdzić stan konta wystarczy powiedzieć „OK Google, wyszukaj saldo w Moje ING mobile”, saldo wyświetli się na ekranie telefonu przed zalogowaniem. Aplikacja umożliwia ustawienie dwóch wariantów wyświetlania informacji, albo dokładna kwotę jaka znajduje się na koncie, albo wartość procentową ustawionego wcześniej stanu początkowego.

Jeśli chodzi o przelewy między własnymi rachunkami jest bardzo podobnie. W ustawieniach aplikacji trzeba wybrać między którymi rachunkami przelewy są możliwe i w jakich wysokościach: 50, 100 lub 200 złotych. Niestety przelewy można robić jedynie pomiędzy rachunkami w ING.

Poza tym za pomocą głosu można również wygenerować kod BLIK. Tak samo jak w przypadku ręcznie pobranego, będzie on ważny dwie minuty. Aby to zrobić wystarczy powiedzieć: „OK Google, wyszukaj blik w Moje ING mobile”.

Obsługa aplikacji Moje ING mobile z wykorzystaniem Asystenta Google jest dostępna na urządzeniach z systemem Android. Minimalna wymagana wersja to Android 5.0.