Innovation Nest - misja USA, cz. 1: Kierunek USA

Udostępnij:
Czy poważnie myślicie o rynkach globalnych? Czy naprawdę chcecie, żeby Wasz pomysł mógł podbić USA i cały świat? Osobiście uważam, że to jest najciekawsze podejście, na dodatek wiążące się z potencjałem na największy wzrost biznesu. Z drugiej strony to oczywiście ryzyko.

Czy poważnie myślicie o rynkach globalnych? Czy naprawdę chcecie, żeby Wasz pomysł mógł podbić USA i cały świat? Osobiście uważam, że to jest najciekawsze podejście, na dodatek wiążące się z potencjałem na największy wzrost biznesu. Z drugiej strony to oczywiście ryzyko.

Innovation Nest wspiera projekty o potencjale globalnym. Myśląc o globalności dla biznesu internetowego, trzeba koniecznie odwiedzić jedno miejsce na Ziemi, gdzie dzieje się najwięcej. Pas 50 mil między San Francisco a San Jose, między Zatoką a górami – Silicon Valley. Nie wystarczy tam przyjechać raz na rok na tydzień. Tutaj trzeba bywać częściej!

Wyruszamy w pierwszą misję. Jest trzyosobowa: Paweł Nowak (PressPad), Łukasz Twardowski (Use It Better) i ja - Piotr Wilam (Innovation Nest).

Następna misja - za trzy miesiące. W jej skład wejdą dwa albo trzy projekty współpracujące z Innovation Nest, których zamierzenia są globalne, które potrzebują informacji zwrotnej i kontaktów biznesowych w Dolinie. Co jest potrzebne - w mojej ocenie - by pomysł miał szansę na świecie? Za kilkanaście dni, po kilkudziesięciu rozmowach, napiszę :)

Piotr Wilam - przedsiębiorca, założyciel Wydawnictwa Pascal oraz współtwórca i pierwszy prezes Onet.pl. Business angel zaangażowany w Merlin.pl, a obecnie założyciel Innovation Nest, klastra zaawansowanych technologii. Z wykształcenia filozof i matematyk, absolwent KUL, Oxford University oraz London Business School.

 

 

 

Zobacz wszystkie teksty autora