InPost Mobile najlepszą aplikacją Q1 2023 r. w konkursie Best Mobile Application

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

abooster konkurs

Udostępnij:

W drugiej edycji konkursu „Best Mobile Application” została nagrodzona aplikacja InPost Mobile, otrzymując tytuł „Najlepszej aplikacji Q1 2023 r.”. Jury doceniło przede wszystkim wprowadzenie nowych funkcji, poprawiających user experience, a także wysokie oceny w sklepach Google Play i App Store.

13Organizatorami plebiscytu są aBooster, firma wspierająca twórców i właścicieli aplikacji w ich rozwoju oraz AppsFlyer, światowy lider w sektorze analityki marketingu mobilnego.

– InPost zarządza swoją aplikacją zgodnie z najwyższymi standardami rynkowymi, dlatego też to właśnie InPost Mobile przyznaliśmy tytuł „Best Mobile Application Q1 2023”. Firma przyzwyczaiła nas do tego, że słucha swoich użytkowników, a wszystko, co robi jest proste i wygodne. W swojej aplikacji na bieżąco wdraża nowe funkcje, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, a nieraz je wyprzedzając. Wprowadzanie częstych aktualizacji jest niezwykle ważną czynnością w świecie aplikacji mobilnych. Pozwala na dokonywanie usprawnień, dostosowywanie apek do zmieniających się technologii i potrzeb użytkowników, a także zapewnia bezpieczeństwo i kompatybilność. Umożliwia to aplikacjom ciągły rozwój, co pozytywnie wpływa na doświadczenia konsumentów i zwiększa ich satysfakcję. Najlepszym dowodem na to są oceny inPost Mobile w sklepach Google Play i App Store – mówi Norbert Mazur, Head of Business Development, aBooster.

abooster

InPost Mobile

Aplikacja InPost Mobile oferuje szereg możliwości, dzięki którym nadawanie i odbieranie paczek za pomocą Paczkomatu® jest bardzo proste. W ostatnim kwartale InPost wzbogacił ją o kolejną funkcję – powiadomienia PUSH o udostępnieniu przesyłki innej osobie w opcji „z apki do apki”. Do tej pory aplikacja nie informowała o tym, że użytkownikowi została udostępniona przesyłka do odbioru, a więc mógł on tego nie zauważyć.

Kolejną zmianą wprowadzoną w ostatnim czasie jest przeniesienie centrum powiadomień z dołu ekranu głównego w jego prawy górny róg. Jest to zabieg zgodny z aktualnymi trendami UX i dzięki niemu korzystanie z apki stało się jeszcze wygodniejsze, ponieważ większość osób trzyma swój telefon w jednej ręce, a kciuk jest skierowany w kierunku prawego górnego rogu ekranu. InPost dodał również możliwość wprowadzenia kodu rabatowego podczas nadawania paczki.

Nieustanne dbanie o komfort swoich użytkowników odzwierciedlają oceny aplikacji w sklepach mobilnych – obecnie w Google Play jest to 4,9, a w Apple Store – 5,0. Co więcej w rankingu wszystkich dostępnych apek w pierwszym z nich przesunęła się o 18 miejsc, a w drugim o 15. W całym pierwszy kwartale tego roku zajmowała średnio 5. miejsce w kategorii „shopping” w obu sklepach.

– Jakiś czas temu Paczkomaty® pojawiły się w Wielkiej Brytanii oraz Francji i powoli rozgaszczają się na tych rynkach. W efekcie InPost mierzy się z większą liczbą konkurencyjnych rozwiązań i koniecznością dopasowania się do wymagań zachodnioeuropejskich klientów, dla których aplikacje od dawna są jednym z głównych kanałów interakcji z markami. Dlatego też to właśnie dobrze działająca aplikacja będzie jednym z kluczy do podboju tych krajów, a także dalszej ekspansji. Nic więc dziwnego, że firma dokłada wszelkich starań, by funkcjonowała ona na najwyższym możliwym poziomie. W dużej mierze to właśnie fakt, że jest ona intuicyjna i prosta w obsłudze zdecydował o ogromnym sukcesie InPost w Polsce – podsumowuje Mateusz Bocheńczak, Regional Lead Poland, AppsFlyer.

Best Mobile Application

Celem konkursu „Best Mobile Application” jest pokazywanie najlepszych praktyk w zakresie tworzenia i promocji aplikacji mobilnych w Polsce. W ramach plebiscytu każdego roku oraz raz na kwartał jest nagradzana aplikacja mobilna, która w danym okresie w znaczący sposób wyróżniła się na tle innych. Przyznając nagrody jury, składające się z przedstawicieli aBooster i AppsFlyer, bierze pod uwagę m.in. takie czynniki jak: nowe funkcje, tempo wzrostu, user experience czy sposób ekspozycji w sklepach z aplikacjami.

AppsFlyer to firma, która pomaga dokonywać biznesom dobrych wyborów, dzięki zaawansowanym technologiom pomiarowym, analityce danych, deep linkom, mierzeniu zaangażowania, ochronie przed oszustwami i ochronie danych oraz prywatności. AppsFlyer powstał z idei, że marki mogą zwiększać ochronę prywatności użytkowników, jednocześnie dostarczając im wyjątkowych doświadczeń. AppsFlyer umożliwia tysiącom twórców i ponad 10 000 partnerów technologicznych tworzenie lepszych, bardziej znaczących relacji z klientami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź www.appsflyer.com.

aBooster – obecna od 2021 r. na rynku firma wspierająca twórców i właścicieli aplikacji w ich promocji oraz monetyzacji. Swoim klientom oferuje cztery rodzaje usług:

  • User acquisition (UA) – pozyskiwanie nowych użytkowników za pomocą kompleksowych kampanii dla aplikacji mobilnych przy współpracy z wieloma sieciami reklamowymi, w tym Google i Meta.
  • App Store Optimization (ASO) – zwiększanie widoczności aplikacji w sklepach, takich jak: Google Play, App Store czy Huawei AppGallery.
  • Konsulting w zakresie użyteczności i monetyzacji aplikacji mobilnych, realizowany w oparciu o audyty analityczne, UX i procesów sprzedażowych.

 

 

Artykuł reklamowy powstał we współpracy z aBooster