Podczas gdy średni CTR (współczynnik klikalności oznaczający stosunek między liczbą kliknięć a wyświetleniami reklamy) w branży paid display ads wynosi 0,7%, ostatnia kampania z udziałem 956 streamerów osiągnęła poziom 4%. Przykład ten pokazuje, że mniejsi streamerzy są w stanie przyciągnąć większe zaangażowanie, które marki, takie jak Netflix, Samsung, PlayStation, Adidas czy Reebok, uzyskują za pośrednictwem platformy inSTREAMLY.
inSTREAMLY, zostało założone w 2019 roku przez zespół profesjonalistów z branży live streamingu i marketingu. W ramach inwestycji, w które udział wzięły Supernode Global, Colopl Next i PKO VC, spółka pozyskała 4,8 mln zł. Zdobyte środki pozwolą inSTREAMLY przeprowadzić ekspansję na kolejne zagraniczne rynki [ewentualnie jakieś szczegóły]. Wcześniejszą inwestycję pre-seed w marcu 2020 zabezpieczył SMOK VC, prowadzony przez Paula Bragiela, inwestora w Niantic (PokemonGO), Unity, Uber i Stripe.
Warszawski startup w długofalowej wizji chce być największą platformą, dzięki której twórcy treści na żywo mogą się rozwijać i zarabiać na swojej pasji, a marki współpracować ze streamerami i docierać do widzów z pokolenia Z.
– Osobiście wiem, jak przełomowym momentem jest dla małego streamera zarobienie pierwszych pieniędzy ze streamowania. Pojawia się wiara, że faktycznie tę pasję można rozwinąć w karierę. Dzięki pozyskanym funduszom przyspieszymy ekspansję na nowe rynki i dostarczenie najlepszych ofert dla streamerów na całym świecie – mówi Wiktoria Wójcik, co-founder inSTREAMLY.
– Widzimy ogromny potencjał w tym, jak inSTREAMLY demokratyzuje możliwości sponosoringu w branży transmisji na żywo i wierzymy, że głębokie zrozumienie rynku i pasja zespołu do live stremaingu będą kluczowym elementem ich sukcesu. Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że możemy prowadzić tę rundę i wspierać inSTREAMLY, we wdrażaniu swojej platformy na nowe rynki – mówi Phoebe Arkell, Supernode Global.
– Agencje mediowe oraz duże marki mają problem ze skutecznym budowaniem przekazu sprzedażowego, który angażuje pokolenie Z. inSTREAMLY wypełnia tę lukę. Wartość spółki jest budowana dla wszystkich interesariuszy i wierzymy, że będzie to element globalnego sukcesu inSTREAMLY – mówi Krzysztof Tokarski, Dyrektor Departamentu Inwestycji Alternatywnych w PKO TFI.