Wdrożenie Tpay pozwala sprzedawcom współpracującym z gigantem e-handlu na szybkie, łatwe i bezpieczne wprowadzenie płatności online na stronie e-sklepu i udostępnienie kupującym znanych oraz lubianych metod płatności, m.in. Pay-By-Link, BLIK oraz płatności kartowych, ratalnych i odroczonych. Możliwa jest także obsługa zwrotów, realizowanych bezpośrednio z poziomu sklepu.
– „Opracowana aplikacja to duże udogodnienie dla e-konsumentów, którzy mogą zrealizować transakcje w sklepach korzystających z platformy Shopify za pomocą ulubionych metod płatności. Z kolei właścicielom e-sklepów rozwiązanie pomoże w ich rozwoju na polskim rynku e-commerce” –podkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności online.
Jakie korzyści z nowej aplikacji?
– „Stworzenie atrakcyjnego wizualnie oraz łatwego w obsłudze sklepu internetowego to nie wszystko, o czym powinni pamiętać sprzedawcy. Absolutnie kluczowa i niezbędna jest instalacja bezpiecznych płatności online wraz z zapewnieniem różnorodnego wachlarza metod płatności” – dodaje Paweł Działak.
Aplikacja Tpay to stabilne i intuicyjne rozwiązanie, w pełni zgodne z wymogami Shopify, pomyślnie przeszło proces certyfikacji i jest już dostępne w Shopify Store po udostępnieniu linka wskazanego przez operatora. Właściciele e-commerce’ów mogą w łatwy sposób skonfigurować aplikację bezpośrednio w panelu sterowania sklepem.
Shopify to czwarty co do wielkości gracz mający ponad 10 proc. udziału w globalnym rynku platform e-commerce. Systematycznie rozszerza swoją obecność również w Polsce, umożliwiając rodzimym sklepom efektywną sprzedaż poza granicami kraju. Działając w modelu SaaS (Software as a Service) Shopify oferuje w cenie usługi szereg przydatnych elementów, począwszy od hostingu, poprzez zintegrowane narzędzia do analityki, aż po rozwiązania sprzedażowe stworzone specjalnie z myślą o sprzedaży w social mediach.