Inter-AKCJA na Śląsku

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Jak wykorzystać potencjał QR kodów i nieśmiertelnego SMSa? Czy można zarobić na aplikacjach i grach mobilnych? Na te pytania odpowiadali znawcy nowych mediów oraz specjaliści IT zaproszeni przez Positive Power na II edycję „inter-AKCJI”.

Jak wykorzystać potencjał QR kodów i nieśmiertelnego SMSa? Czy można zarobić na aplikacjach i grach mobilnych? Na te pytania odpowiadali znawcy nowych mediów oraz specjaliści IT zaproszeni przez Positive Power na II edycję „inter-AKCJI”.


Duża frekwencja, ożywiona dyskusja po każdej prelekcji i pozytywne oceny w ankietach przygotowanych dla uczestników to mocne strony konferencji organizowanej przez gliwicką firmę Positive Power. – To już II edycja „inter-Akcji”. – mówi Natalia Dołżycka z Positive Power, koordynatorka imprezy. – Tegoroczną imprezę poświęciliśmy technologiom mobilnym i perspektywom m-biznesu.– dodaje.

Inter-Aktywna konferencja została zorganizowana w ubiegłym tygdniu, w miejscu silnie związanym ze środowiskiem studenckim – gliwickim Centrum Kultury Studenckiej „Mrowisko”. Ideą spotkania było wskazanie róznych ścieżek rozwoju i kariery w branży interaktywnej oraz przybliżenie słuchaczom realiów rynku. Z tego powodu zaproszono znawców nowych mediów oraz specjalistów IT. – Zaproszeni goście to praktycy, właściciele firm zajmujących się mobile marketingiem, twórcy startupów – tłumaczy Rafael Moucka, Prezes Zarządu Positive Power, a także jeden z prelegentów konferencji. – Takie praktyczne podejście do tematu pozwala pokazać młodym ludziom potencjał naszej branży, a także zachęcić ich do samodzielnego działania – podkreśla Rafael Moucka.

Swoim wystąpieniem na temat technologii mobilnych rozpoczął konferencję Andrzej Ogonowski z SMSAPI.pl, mówiąc o nieśmiertelności SMSów we współczesnym świecie. Dużym zainteresowaniem cieszyła się prezentacja Rafaela Moucki z ramienia caartoo sp. z o.o. o tym, „Jak sprawić, by aplikacja mobilna odniosła sukces”, a także wystapienie dotyczące modeli biznesowych w grach i aplikacjach mobilnych Anny Godek-Biniasz, PR&Marketing Managera iPlacement. Natomiast na pytanie: „Jak wykorzystać potencjał QR kodów” odpowiedzieli Robert Rachwał i Edyta Przybyłko z ClickMaster Polska.

– Choć impreza powstała głównie z myślą o młodych ludziach dopiero rozpoczynających karierę w branży – tłumaczy Katarzyna Guła specjalistka ds. HR z firmy Positive Powerto po raz kolejny okazało się, że dużą część stanowili praktycy branży. To pokazuje potencjał „inter-Akcji” i skłania do poszerzenia formuły projektu w przyszłości – podsumowuje współorganizatorka spotkania.

Kolejna edycja konferencji przewidziana jest na jesień. Więcej informacji na temat wszystkich prelegentów i samych „inter-Akcji” można znaleźć na stronie: www.inter-akcje.pl

źródło: informacja prasowa