– Kiedy w 2000 roku zakładaliśmy swoją pierwszą firmę uwierzyliśmy, że tworzenie rozwiązań biznesowych w oparciu o technologie internetowe to przyszłość. Nie pomyliliśmy się. Dzisiaj wierzymy, że jesteśmy u progu nowej „rewolucji przemysłowej”. Wierzymy też, że kolejna zmiana, która znacząco wpłynie na biznes dokona się z udziałem algorytmów sztucznej inteligencji i nowych typów interfejsu użytkownika. Dlatego zainwestowaliśmy nasz kapitał w projekt stworzenia Edwarda. Łącząc wiedzę ekspertów z mechanizmami sztucznej inteligencji, chcemy dostarczyć naszym Klientom narzędzie, które pomoże im poprawiać wyniki sprzedażowe – czytamy na stronie krakowskiej firmy.
Robotyzacja procesów biznesowych jest w ostatnim czasie coraz bardziej popularna. Dzięki niej firmy mogą powierzyć powtarzalne i rutynowe czynności w ręce robotów. Pracownicy zaś mogą skupić się na kreatywnej i twórczej pracy. Podobnie jest w przypadku wirtualnego asystenta Edwarda. Wdrożone właśnie w Inter Polska rozwiązanie odciąży pracę osób z działu obsługi klienta. Edward będzie za nich zbierał potencjalne kontakty sprzedażowe z sieci i przekazywał agentowi.
Dodatkowym ułatwieniem jest otrzymywanie przez sprzedawcę informacji na telefon. Jak czytamy na stronie firmy Edward to inteligentny asystent dla działów sprzedaży, który wspiera pracę mobilnych handlowców i ich menedżerów pomagając im podejmować właściwe decyzje. System łączy dane z różnych źródeł, takich jak e-mail, telefon, kalendarz, a następnie analizuje je wykorzystując algorytmy sztucznej inteligencji.
Grupa INTER Polska to dwa towarzystwa ubezpieczeń: INTER Polska S.A. i INTER-ŻYCIE Polska S.A.. Akcjonariuszem towarzystw jest niemiecka Grupa Ubezpieczeniowa INTER, która powstała w 1926 roku i jest jedną z wiodących firm w Niemczech oferujących ubezpieczenie zdrowotne oraz specjalistyczne programy ubezpieczeniowe. Oferta TU INTER Polska S.A. obejmuje ubezpieczenia medyczne, zdrowotne, majątkowe dla Firm jak i klientów indywidualnych.