W czasie światowej pandemii koronawirusa zaczęło pojawiać się coraz więcej rozwiązań, które umożliwiają nam różnego rodzaju aktywności online. Jednym z takich rozwiązań jest Mirror. Jak podaje serwis insider.com, jest to 52-calowe urządzenie, które kontroluje się za pośrednictwem dedykowanej aplikacji.
Użytkownicy podczas ćwiczeń mogą analizować na bieżąco tętno oraz ilość spalonych kalorii. Na początku w Mirror dostępnych było 15 rodzajów treningów, dziś jest ich już ponad 50. Urządzenie oferuje zarówno zajęcia fitness na żywo, jak i na żądanie, w tym barre, kettlebells i kickboxing. Można wykupić również szkolenie indywidualne. Interaktywne lustro kosztuje 1,5 tys. dolarów, a program ćwiczeniowy 39 dolarów miesięcznie.
Od baletnicy do przedsiębiorczyni
Brynn Putnam była baletnicą New York City Ballet. dodatkowo jest absolwentką Harwardu, gdzie ukończyła studia z z literatury rosyjskiej i kultury. Nigdy nie była ona związana zawodowo z branżą technologiczną, co w jej ocenie ułatwiło jej osiągnięcie sukcesu. Pomysł na Mirror, jak w wielu tego typu historiach, pochodził z własnej potrzeby.
Putnam baletu uczyła się od kiedy skończyła 3 lata. Po zakończeniu studiów poza tańcem zajęła się również prowadzeniem zajęć fitness. W 2010 roku otworzyła własny klub. Natomiast w 2017 roku urodziła dziecko. Jako młoda mama nie miała czasu na wizyty na siłowni, czy sali tanecznej, jednak nie chciała przerywać treningów.
Tak wpadła na pomysł stworzenia interaktywnego lustra, które mogłoby przenieść ją na salę treningową i to w zaciszu jej domu. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Bardzo szybko z rozwiązania zaczęli korzystać celebryci, którzy nie mogli się nachwalić Mirror. Pierwsza swój zachwyt w social mediach opublikowała Alicia Keys, zaraz po niej Jennifer Aniston, Kate Hudson, Reese Witherspoon, Gwyneth Paltrow, Olivia Wilde, Karlie Kloss i Ellen Degeneres.
Lululemon przejmuje Mirror
W czerwcu tego roku Mirror zainteresowała się marka odzieży sportowej Lululemon. Firma przejęła rozwiązanie inwestując w nie 500 milionów dolarów. Marka bardzo szybko zajęła się sprzedażą urządzenia. Obecnie Mirror można kupić za pośrednictwem strony mirror.com oraz w 18 sklepach lululemon w USA, w tym Nowym Jorku, Waszyngtonie, Miami, Chicago, Minneapolis, Dallas, Los Angeles, San Francisco i okolicach.
Jak czytamy w komunikacie firmy Lululemon podczas ćwiczeń, użytkownicy będą mieli okazję rywalizować z innymi członkami społeczności w ramach nowej funkcji Face Off. Będą oni zdobywać punkty za swoją aktywność. Ponadto zostanie wydanych szereg interaktywnych funkcji, takich jak Spotlights, gdzie użytkownicy będą mieli możliwość prezentacji swojego kanału wideo na The Mirror.. Członkowie będą mogli również kontaktować się ze społecznością Mirror pośrednictwem nowej funkcji, która umożliwia wyszukiwanie i obserwowanie znajomych, a także motywowanie ich w dalszych ćwiczeniach.