Tego roku, po raz pierwszy w trzyletniej historii rzeszowskiej konferencji odbędzie się specjalny blok poświęcony tematyce e-commerce i technologii. W rolach głównych wystąpią przedstawiciele czołowych firm z branży. Współorganizatorem tej części wydarzenia jest Empathy – Internet Software House.
Blok e-commerce odbędzie się drugiego dnia konferencji InternetBeta 2012 tj. 27 września. – O tym, że warto w nim uczestniczyć, niech świadczy fakt, że w zaplanowanej na cały dzień agendzie nie brakuje topowych nazwisk zarówno z segmentu konsumenckiego, B2B i technologii – przekonuje Michał Kraus, PR/Marketing Manager z Empathy. Co będzie się działo?
E-gracze na scenie
Jednym z gości InternetBety 2012 będzie Łukasz Kozłowski, Marketing Manager sklepu sportowo-turystycznego PRESTO. Twardo stąpający po ziemi konwersji specjalista i praktyk e- commerce, tym razem weźmie pod lupę temat sprzedaży internetowej jako kanału dystrybucji. Problematykę produktu w sieci, m.in. kwestie dotyczące jego znakowania i wyszukiwania przedstawi następnie Kinga Szewczyk, która na co dzień kieruje działem e-handlu w Centrum Elektronicznej Gospodarki Instytutu Logistyki i Magazynowania (ILIM) w Poznaniu. Prezes Zarządu innej topowej marki sektora – Motoricus.com odpowie z kolei na pytanie, jak skutecznie połączyć sprzedaż z obsługą klienta w branży motoryzacyjnej. Na scenie w tym dniu pojawi się również doskonale znany w środowisku e-sprzedawców, doradca i ekspert od specjalnych zadań e-commercowych – Mariusz Wesołowski, a także Piotr Żychliński (YetiPay), Michał Wendrowski (Rublon), Marcin Nowak (Softhis) oraz Kamil Jarosz (miniCRM).
E-commerce ludźmi stoi
W bloku nie mogło zabraknąć tematów związanych z klientami sklepów internetowych. Od strony naukowej, przyjrzy się im dr Michał Kucia z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, autor i współautor kilkunastu publikacji z zakresu handlu elektronicznego oraz marketingu internetowego. Przy tej okazji po raz pierwszy przedstawi wyniki swoich badań dotyczących polskiego e-konsumenta. O tym jak technologia może pomóc w efektywnym zarządzaniu sklepem internetowym, w tym poprzez segmentację klientów, opowie z kolei Tomasz Gutkowski, Specjalista ds. E-commerce w Empathy – Internet Software House. Piotr Wrzalik i Bartosz Majewski z Contium SA wezmą następnie na warsztat temat modelu efektywnościowego (success fee) we współpracy z klientem. A że bez dobrych specjalistów i technologii z branży IT nie uda się żaden plan podboju rynku, w agendzie pojawi się także Sebastian Dyla z Universum Polska, dając szereg wskazówek dotyczących poszukiwania utalentowanych pracowników. Pełny program bloku E-commerce i technologie zostanie wkrótce opublikowany na stronie www.internetbeta.pl.
Promocyjne wejściówki na konferencję tylko do końca sierpnia!
Idea konferencji InternetBeta narodziła się 5 lat temu. Była ona prosta. Sprowadzała się do stworzenia przestrzeni, w której zebraliby się przedstawiciele różnych branż i dziedzin związanych z Internetem i nowymi technologiami, zarówno tych, którzy wykorzystują Internet w swojej pracy i realizowanych projektach, jak i tych, dla których jest on naturalnym środowiskiem prowadzenia biznesu. Tym co wyróżnia InternetBeta jest interdyscyplinarność – łączenie różnorodnych środowisk związanych z Internetem. Pomysłodawcą i koordynatorem konferencji jest Mateusz Tułecki. Tylko do końca sierpnia dostępne są wejściówki na konferencję w promocyjnej cenie. Więcej informacji na temat konferencji znajduje się na stronie www.internetbeta.pl.
źródło: informacja prasowa