Zapraszamy producentów oraz przedsiębiorców, którzy do tej pory działali wyłącznie stacjonarnie. Rozwińcie swój biznes o e-commerce i zdobądźcie nowych klientów w Internecie.
Epidemia koronawirusa postawiła wielu przedsiębiorców i producentów w niecodziennie trudnej sytuacji. Bez możliwości dystrybucji swoich produktów lub usług przez Internet wiele firm będzie miało problemy z przetrwaniem obecnej sytuacji kryzysowej.
– Z raportu e-Izby: e-commerce w czasie kryzysu 2020, że w aktualnej sytuacji jedyną możliwością przetrwania dla biznesów działających w handlu jest transformacja cyfrowa i skupienie się na sprzedaży internetowej. Na zakupach przez Internet skupiło się ok 40% konsumentów z tendencją wzrostową. Dlatego jako organizacja cyfrowa posiadająca największe kompetencje w zakresie e-commerce podjęliśmy decyzje o przygotowaniu wspólnie z ekspertami zrzeszonymi w e-Izbie: Go! e-commerce – jak rozpocząć sprzedaż w Internecie. Planujemy sześć szkoleń w jednej edycji – mówi Patrycja Sass-Staniszewska prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
Wyzwania, jakie stoją przed przedsiębiorcami, skłaniają do rozwoju biznesu o nowy kanał dotarcia do konsumentów i sprzedaży. Bezsprzecznie jest nim e-commerce.
„Go! E-Commerce” to inicjatywa edukacyjna Izby Gospodarki Elektronicznej skierowana do firm, dla których e-commerce jest szansą na przetrwanie lub zwiększenie przychodów w obecnej trudnej sytuacji ekonomicznej, nie tylko w Polsce ale i na świecie.
Na Go! e-Commerce złożą się 3 cykle bezpłatnych warsztatów, które odbędą się w następujących terminach:
- Cykl I – 6.04-10.04
- Cykl II – 14.04-17.04
- Cykl III – 20.04-24.04
Każdy cyk obejmie następujące zagadnienia tematyczne:
- TECHNOLOGIE E-COMMERCE: Jak stworzyć sklep internetowy (m.in. jaką technologię wybrać, aby ruszyć ze sprzedażą online, jak zarządzać sprzedażą itp.)?
- PRAWO: Jak stworzyć regulamin sklepu i politykę prywatności?
- PŁATNOŚCI: Jakie technologie płatności online wybrać oraz jak je szybko wdrożyć w powstającym sklepie online?
- LOGISTYKA I MAGAZYNOWANIE: Od czego zacząć w obszarze logistyki? Możliwości współpracy z firmami kurierskimi oraz modele dostaw.
- OBSŁUGA KLIENTA: Jakie mechanizmy wdrożyć w sklepie, aby obsługa klienta przebiegała bezproblemowo?
- MARKETING: Od czego zacząć? Jakie kanały komunikacji wybrać, aby w krótkim czasie dotrzeć do potencjalnych konsumentów?
Program pierwszego cyklu dostępny jest pod linkiem.
Swoje zaangażowanie w inicjatywę Go! e-Commerce potwierdziły miasta Rybnik i Tarnów oraz Warszawska Izba Gospodarcza. Jesteśmy też na etapie rozmów z władzami pozostałych miast, w tym Krakowa, Warszawy, Trójmiasta, Poznania czy Wrocławia.