Sam YouTube wygenerował już ponad 2 miliardy dolarów dla właścicieli praw poprzez monetyzację treści wgrywanych przez użytkowników w ramach narzędzia Content ID, wiodącego w branży systemu zarządzania prawami.
Traktujemy ochronę kreatywności w internecie bardzo poważnie, a nasze wysiłki na rzecz zwalczania naruszania praw autorskich jeszcze nigdy nie były tak szeroko zakrojone. Dziś publikujemy aktualizację raportu zatytułowanego Jak Google walczy z piractwem (How Google Fights Piracy), w której omówione zostały skuteczne, rozbudowane programy, polityki i technologie, które wdrożyliśmy w ramach walki z piractwem w internecie.
Kilka najważniejszych elementów działań Google to:
1. Poszukiwanie najbardziej skutecznych w branży rozwiązań z zakresu praw autorskich
2. Zapewnianie nowych źródeł zysków dla branży medialnej i właścicieli treści
3. Oferowanie fanom lepszych legalnych alternatyw
4. Rozwiązania w obszarze wyszukiwania
5. Podążanie za pieniędzmi
–
Więcej na temat walki Google z piractwem znajdziesz pod tym adresem.
Autorka tekstu: Katie Oyama, Senior Policy Counsel, Google