Jak Google walczy z piractwem na YouTube? Przeczytaj raport na ten temat

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Internet pozostaje prawdziwym skarbem dla twórców, ich społeczności i całej branży związanej z tworzeniem treści. Google pragnie wspierać rozwój tej branży w internecie. Dziś usługi Google zapewniają dostęp do treści ludziom z całego świata i generują znaczne przychody dla posiadaczy praw.

Sam YouTube wygenerował już ponad 2 miliardy dolarów dla właścicieli praw poprzez monetyzację treści wgrywanych przez użytkowników w ramach narzędzia Content ID, wiodącego w branży systemu zarządzania prawami.

Traktujemy ochronę kreatywności w internecie bardzo poważnie, a nasze wysiłki na rzecz zwalczania naruszania praw autorskich jeszcze nigdy nie były tak szeroko zakrojone. Dziś publikujemy aktualizację raportu zatytułowanego Jak Google walczy z piractwem (How Google Fights Piracy), w której omówione zostały skuteczne, rozbudowane programy, polityki i technologie, które wdrożyliśmy w ramach walki z piractwem w internecie.

Kilka najważniejszych elementów działań Google to:

1. Poszukiwanie najbardziej skutecznych w branży rozwiązań z zakresu praw autorskich

2. Zapewnianie nowych źródeł zysków dla branży medialnej i właścicieli treści

3. Oferowanie fanom lepszych legalnych alternatyw

4. Rozwiązania w obszarze wyszukiwania

5. Podążanie za pieniędzmi

Więcej na temat walki Google z piractwem znajdziesz pod tym adresem.

Autorka tekstu: Katie Oyama, Senior Policy Counsel, Google