We współczesnym systemie opieki zdrowotnej, dostarczanie leków oraz terapii już nie wystarczy, aby firma farmaceutyczna mogła określać się mianem innowacyjnej. Jak w takim razie zawalczyć o to miano? Jak skutecznie wdrażać szerokie spojrzenie na innowacje w całej organizacji i przekładać je na praktyczne działania? Właśnie o tym rozmawiamy w najnowszym odcinku podcastu “Huge Talks by Huge Thing” tworzonego we współpracy z Mam Startup i przy wsparciu Google for Startups. Gośćmi Maryli Wojcieszek i Moniki Synoradzkiej z Huge Thing są Anna Dzięcielak, w momencie nagrania odcinka pełniąca rolę Customer Engagement & Innovation Manager, a obecnie już Head of Innovation (gratulujemy!), oraz Karolina Tądel, Digital Health Innovation Manager, z firmy Novartis Poland.
Nasza rozmowa – jak zawsze – porusza wiele wątków związanych z innowacjami, pokazując je “od kuchni”. Tym razem skupiamy się na doświadczeniach zespołu Digital & Innovation w Novartis Poland, który udowodnił, że dobrze wie, jak kształtować przyszłość opieki zdrowotnej i z sukcesem wdraża wspomnianą strategię “beyond the pill”. Z naszej rozmowy dowiecie się m.in. tego jak i dlaczego innowacje stały się istotnym aspektem funkcjonowania firmy oraz jak ułożyć proces, aby efektywnie realizować projekty oparte na innowacjach. Nasze gościnie opowiadają również o tym, jak skutecznie angażować i w sposób usystematyzowany rozwijać kompetencje osób, które pełnią w firmie rolę nawigatorów innowacji.
W naszej rozmowie usłyszycie również o przykładach zrealizowanych przez firmę nowatorskich projektów oraz historie “zza kulis” dotyczące wdrożeń, które bezpośrednio wspierają lekarzy i pracowników służby zdrowia w czynnościach administracyjnych i procesowych, oszczędzając ich czas oraz uwalniając dodatkowe zasoby. Wisienką na torcie tej rozmowy jest wizja przyszłości z perspektywy naszych rozmówczyń.
Brzmi ciekawie? Łapcie słuchawki i zapraszamy do drugiego odcinka trzeciej serii podcastu Huge Talks by Huge Thing!