Z zazdrością obserwujesz działania konkurencji? Potrzebujesz wskazówek
i chciałbyś skorzystać z rad prawdziwych ekspertów świata biznesu? A może jesteś w trakcie budowania sieci kontaktów? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, odwiedź nas 23 czerwca w Warszawie (Zebra Tower, ul. Mokotowska 1, p.12). Zdradzimy ci, jak sprawnie przeprowadzić zapisy na event (Piotr Kocjan, Evenea). Poznasz też tajniki promocji wydarzenia w social mediach (Bartłomiej Rak, Socjomania), odkryjesz siłę monitoringu przed, w trakcie i po evencie (Anna Miotk), dowiesz się, jak przygotować skuteczną kampanię e-mail marketingową (Ireneusz Klimczak, GetResponse) oraz jak zorganizować networking, który na długo zapadnie w pamięć Twoich odbiorców (Izabela Górska, Business Link Warszawa). Co ważne, sam weźmiesz w takim networkingu udział pod koniec konferencji. Poprowadzi je Grzegorz Turniak, niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą.
„Eventy dziś to nie tylko imprezy organizowane przez agencje eventowe, ale także ważny element strategii wizerunkowych wielu firm, które realizują je samodzielnie. Niezależnie jednak od celu, dla którego organizują wydarzenie – czy jest to budowa wizerunku eksperckiego, rozpowszechnienie jakiejś idei lub podejścia do biznesu, pokazanie klientom „ludzkiej twarzy”, edukacja rynku, prezentacja nowego produktu, promocja marki czy bezpośredni zysk – muszą zadbać o jego rzeczową, interesującą i przede wszystkim skuteczną promocję. Po jakie narzędzia powinny sięgnąć? O tym m.in. będziemy rozmawiać podczas spotkań z cyklu #eventcepcja”- komentuje Edyta Kowal, PR Manager Evenea.pl.
„Przy promocji naszego wydarzenia w mediach tradycyjnych czy społecznościowych istotny jest też monitoring tychże mediów. Pozwala on na zorientowanie się, czy dystrubucją materiałów prasowych o wydarzeniu była skuteczna, jest też podstawą do rozliczenia efektów ze sponsorami. W przypadku mediów społecznościowych pozwala oszacować zainteresowanie potencjalnych uczestników, określić ich potrzeby związane z danym wydarzeniem czy zgromadzić informacje zwrotne związane z organizacją wydarzenia.” – zauważa Anna Miotk, jedna z prelegentów wydarzenia.
Spotkanie rozpocznie się i zakończy sesją networkingową. Jak podkreśla Grzegorz Turniak, moderujący tę cześć eventu, „konferencje i seminaria są nie tylko źródłem wiedzy jawnej prezentowanej przez prelegentów. Są również okazją do wymiany wiedzy ukrytej i doświadczeń uczestników. Nawiązywanie i umacnianie relacji czyli networking pomaga minimalizować deficyt wiedzy, ułatwia prowadzenie projektów, pozwala rekrutować właściwych, utalentowanych pracowników i zbierać z rynku informacje niezbędne do modyfikacji strategi biznesu”. „Statystyki pokazują, że ponad 70% ich uczestników nie czuje się komfortowo podczas networkingu konferencji, nie mają śmiałości w »przełamywaniu lodów« podczas takich wydarzeń. Uczestnicy koncentrują się głównie na warstwie merytorycznej konferencji, tracąc unikalną okazję poznania ludzi w branży stworzoną przez organizatorów eventu. Bez wspomagania (icebreaker ) organizatorów mingling ułatwiający wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy uczestnikami jest zazwyczaj niewielki” – twierdzi Turniak. Uczestnicy konferencji będą mieli okazję przekonać się o tym na własnej skórze.
Pierwsze bezpłatne spotkanie w ramach akcji #eventcepcja odbędzie się 23 czerwca w Zebra Tower, siedzibie Business Link Warszawa, przy ulicy Mokotowskiej 1 w Warszawie. Szczegółowe informacje dotyczące prelegentów, godziny spotkania i rejestracji można znaleźć na stronie http://eventcepcja.evenea.pl/#about-us. Bilety w Evenea już od poniedziałku. Zgłoszenia na konferencję będą selekcjonowane – pierwszeństwo mają dyrektorzy, managerowie i specjaliści. Liczba miejsc ograniczona.
Organizator: Evenea.pl
Współorganizator: Business Link Warszawa
Partnerzy: Warsaw Innovation Day, GoodieFoodie, Aphotic Red, Rent Design, SBE
Patroni medialni: ZFPR, Meeting Planner, Nowy Marketing, Mam Startup, eventmapa.pl