Na zdjęciu: Święty Mikołaj, CEO Świąt | fot. youtube.com/typeform
Dzieci są bardziej wymagające
– Moim zadaniem jest uszczęśliwianie ludzi – mówi Święty Mikołaj, CEO Świąt. Jego dzień pracy zazwyczaj wygląda tak samo. Wstaje, pije kawę i idzie do skrzynki na listy, by zebrać informacje, jakie prezenty powinien przygotować. – Dzisiejsze dzieci są bardziej wymagające, wiedzą dokładnie czego chcą, co sprawia, że Święty Mikołaj jeszcze bardziej się stresuje – dodaje w filmie.
Samo czytanie listów zajmowało Świętemu Mikołajowi sporo czasu, dlatego potrzebował usprawnienia tego procesu. Idealnym rozwiązaniem okazał się Typeform, czyli system przeprowadzania ankiet. Święty Mikołaj postanowił kilka tygodni przed Gwiazdką ustawić w kilku miejscach w kraju ekrany dotykowe, które posłużyły jako ankieterzy szukający informacji o prezentach.
Zestaw pytań
By jak najwięcej dowiedzieć się o wymarzonych prezentach, przygotował zestaw pytań. Dotyczyły m.in. wieku, płci czy zainteresowań ankietowanych. Odpowiedzi na nie pomogły w znalezieniu prezentów, które zadowolą obdarowanych. Usprawnienie procesu zbierania informacji o prezentach pozwoliło Świętemu Mikołajowi na lepsze rozplanowanie realizacji życzeń świątecznych.
Poniższa reklama bardzo dobrze pokazała, że rozwiązuje problemy wszystkich ludzi. Skoro Typeform pomógł Świętemu Mikołajowi, to pomoże i wszystkim innym ludziom szukającym odpowiedzi na nurtujące pytania. Właśnie tak powinna wyglądać reklama startupu emitowana w okresie przedświątecznym.