Jak zareklamować swój startup w święta? Pokaż, że rozwiązuje problemy Świętego Mikołaja

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Święty Mikołaj korzysta z Typeform i opowiada o tym w filmiku promocyjnym tej firmy. Mówi o tym, jak ułatwił sobie pracę przechodząc z czytania listów od grzecznych dzieci do przeglądania wyników ankiet przeprowadzonych przez Typeform. Jak zautomatyzował ten proces?

Na zdjęciu: Święty Mikołaj, CEO Świąt | fot. youtube.com/typeform

Dzieci są bardziej wymagające

– Moim zadaniem jest uszczęśliwianie ludzi – mówi Święty Mikołaj, CEO Świąt. Jego dzień pracy zazwyczaj wygląda tak samo. Wstaje, pije kawę i idzie do skrzynki na listy, by zebrać informacje, jakie prezenty powinien przygotować. – Dzisiejsze dzieci są bardziej wymagające, wiedzą dokładnie czego chcą, co sprawia, że Święty Mikołaj jeszcze bardziej się stresuje – dodaje w filmie.

Samo czytanie listów zajmowało Świętemu Mikołajowi sporo czasu, dlatego potrzebował usprawnienia tego procesu. Idealnym rozwiązaniem okazał się Typeform, czyli system przeprowadzania ankiet. Święty Mikołaj postanowił kilka tygodni przed Gwiazdką ustawić w kilku miejscach w kraju ekrany dotykowe, które posłużyły jako ankieterzy szukający informacji o prezentach.

Zestaw pytań

By jak najwięcej dowiedzieć się o wymarzonych prezentach, przygotował zestaw pytań. Dotyczyły m.in. wieku, płci czy zainteresowań ankietowanych. Odpowiedzi na nie pomogły w znalezieniu prezentów, które zadowolą obdarowanych. Usprawnienie procesu zbierania informacji o prezentach pozwoliło Świętemu Mikołajowi na lepsze rozplanowanie realizacji życzeń świątecznych.

Poniższa reklama bardzo dobrze pokazała, że rozwiązuje problemy wszystkich ludzi. Skoro Typeform pomógł Świętemu Mikołajowi, to pomoże i wszystkim innym ludziom szukającym odpowiedzi na nurtujące pytania. Właśnie tak powinna wyglądać reklama startupu emitowana w okresie przedświątecznym.