Na zdjęciu: zespół SPIN DIGITAL | fot. materiały prasowe
Grupa składająca się z pięciu marek łączy w sobie kompetencje agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, software house’u, platformy do dzielenia się pomysłami biznesowymi oraz wsparcia dla startupów i inwestorów w nawiązywaniu relacji biznesowych.
W skład SPIN DIGITAL wchodzą: agencja kreatywna kręci się!, agencja social media KickAss Socials, software house revolve.pro, platforma wymiany wiedzy dla przedsiębiorców IdeaHub oraz nucleus, który wspiera nawiązywanie relacji między inwestorami a startupami, a także wspomaga rozwój najlepszych modeli biznesowych i poszukiwania możliwości inwestowania.
– SPIN DIGITAL to grupa podmiotów, która łączy w sobie prawie 10-letnie doświadczenie kilku firm z obszaru IT, marketingu zintegrowanego, inspirującego medium biznesowego oraz, od teraz – jednostki dedykowanej inwestorom i startupom. Zgromadziliśmy te organizacje pod jedną marką, aby podkreślić synergię naszych wspólnych doświadczeń oraz komplementarność usług, które proponujemy – mówi Filip Kasprzyk, jeden z pomysłodawców inicjatywy.
Po co i dla kogo nowa marka?
Założyciele podkreślają, że kluczowymi atutami tego rozwiązania są m.in.: spójność wielu działań dla klienta w różnych obszarach oraz wymiana doświadczeń pomiędzy kreatywną a technologiczną częścią zespołu, która ma zaowocować nowatorską i niepowtarzalną koncepcją. Umożliwi to wówczas szybszą implementację strategii i działań marketingowych. Znaczącym elementem scalającym działania SPIN DIGITAL stanowi nucleus. Jego celem będzie doradztwo i wsparcie relacji inwestorskich, zarządzania nimi oraz wyszukiwanie ciekawych pod kątem inwestycyjnym projektów. Skorzystać będą mogły także startupy poszukujące wsparcia w rozwoju produktu na wczesnych etapach finansowania (pre-seed i seed).
– Chcemy docierać zarówno do polskich, jak i zagranicznych przedsiębiorców oraz startupów, rozpoczynając od mocniejszych działań na terenie krajów wyszehradzkich: Czech, Słowacji, Węgier i oczywiście Polski. Dzięki współpracy z markami takimi, jak Nissan, Kia, E. Wedel, Getin Bank czy Huawei jesteśmy dobrze przygotowani na prowadzenie działań zarówno dla dużych firm, jak i tych rozpoczynających działania na rynku – dodaje Kuba Nagórski, współtwórca projektu.