Jakub Roskosz (Mosquito): nie chciałem zrobić kursu, ale namówili mnie, sprzedałem 600 preorderów w 2 miesiące

Dodane: 07.09.2021

Damian Jemioło

Udostępnij:

Jakub Roskosz to founder DużeRabaty.pl i dyrektor zarządzający Mosquito, a nawet właściciel magazynu o koszykówce. Jakub zdradza, jak wyglądała jego droga do sukcesu, opowiada o swoich nowych produktach i zapowiada inwestycje.

Wywiad z Jakubem Roskoszem

Forbes 30 Under 30, właściciel DużeRabaty.pl, MVP Magazyn, dyrektor zarządzający Mosquito, a nawet bloger – Jakub Roskosz, to przedsiębiorca, który w bardzo młodym wieku może poszczycić się tym, że zarabia na swojej pasji.

Jak zdradza – przez całą swoją karierę pracował zdalnie i robił, to co lubi. Zaczynał jako dziennikarz sportowy, a teraz stoi na czele sprzedaży jednego z największych e-commerców modowych w polskim świecie biznesu.

Jakub postanowił też podzielić się swoją wiedzą w ramach kursu „Business Class E-Commerce“ i na dwa miesiące przed premierą sprzedał 600 preorderów. O tym, jak wyglądała historia Jakuba, w co jego zdaniem warto inwestować i jakie są jego kolejne plany rozmawiamy w ramach naszego nowego podcastu „Człowiek z firmą”.