JedenŚlad zmienia nazwę na Hop.City

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

JedenŚlad zmienia nazwę na Hop.City

Udostępnij:

JedenŚlad, czołowy operator skuterów elektrycznych na minuty zmienia nazwę na Hop.City. Równocześnie pokazuje nową identyfikację wizualną oraz logo, które ma jeszcze lepiej oddać wizję marki, która coraz bardziej zmierza w kierunku kompleksowych rozwiązań technologicznych w ramach szeroko pojętego transportu współdzielonego (sharingu).

Już teraz firma oferuje usługi dla użytkowników, podmiotów biznesowych oraz samorządów zainteresowanych usługami sharingowymi. W kwietniu tego roku Hop.City zostało członkiem programu WARSAW booster’19.

– Jestem niezwykle podekscytowany patrząc na nowe rozwiązania, które wkrótce zaoferujemy i których emanacją jest Hop.City. Nasza nowa nazwa i identyfikacja wizualną lepiej przekazują to, co rozwijamy i będziemy rozwijać w jeszcze bardziej kompleksowej formie – szybkie, bezpieczne i komfortowe przemieszczanie się na terenie miast. Podróżowanie, które jest prawem, a nie przywilejem – mówi Łukasz Banach, Co-founder marki Hop.City i członek zarządu JedenŚlad Sp. z o.o.

Nazwa Hop.City pochodzi od słów wskakiwać i zmieniać pojazdy. Jest to także odniesienie do projektowania ciągów transportu miejskiego.

Nowa identyfikacja wizualna opiera się na trzech kolorach – dwóch odcieniach fioletu oraz kolorze żółtym. W ciągu ostatnich miesięcy stawialiśmy na technologię usprawniającą przemieszczanie się po mieście, dlatego wykorzystaliśmy paletę kolorystyczną, która najlepiej odda te cechy. Kształt sygnetu nawiązuje do przemieszczania i omijania, kropka jest też odniesieniem celu, nawigacji, a całość ma za zadanie podkreślić bezpieczeństwo poruszania się naszymi skuterami – wyjaśnia Patrycja Ogrodnik, Brand Manager Hop.City

Hop.City (JedenŚlad Sp. z o.o.) to polska spółka, która została założona w 2017 roku przez trójkę znajomych: Karolinę Sikorską, Łukasza Banacha oraz Marcina Brzeskiego. Na start zyskali wsparcie dwóch aniołów biznesu. Po udanym procesie crowdfundingowym, który odbył się na początku 2018, firma zyskała kluczowych inwestorów, którzy do dnia dzisiejszego wspierają organizację.

– Wyzwanie jakie było przed nami w związku z wprowadzeniem nowej nazwy oraz identyfikacji wizualnej, to przede wszystkim trafienie do naszych obecnych użytkowników, którzy bardzo polubili markę JedenŚlad. Jednocześnie byliśmy świadomi, że wdrożenie nowej strategii jak i wyjście za granicę z naszymi usługami wymaga pozycjonowania się z nazwą zrozumiałą niemal na całym świecie. Hop.City idealnie spełnia te warunki i oddaje nasze główne cechy. Możemy śmiało powiedzieć, że jesteśmy rozwiązaniem smart. Opracowaliśmy autorskie oprogramowanie, które pozwala wynajmować skutery na długi jak i krótki okres w dogodnych dla siebie lokalizacjach. Kolejne to odwaga – nie zamknęliśmy się na jedno rozwiązanie. Cały czas szukamy kolejnych możliwości rozwoju technologicznego i biznesowego. Wprowadzamy elementy sztucznej inteligencji, która będzie usprawniała relokacje pojazdów, a docelowo zarządzała strefami ruchu naszych pojazdów. Chcemy oferować rozwiązania dla dużego biznesu oraz dla najbardziej wymagających użytkowników. Zaprojektowany i systematycznie wdrażany nowy wizerunek będzie odzwierciedlał odważne plany na rewolucję w obszarze naszej działalności – komentuje Patrycja Ogrodnik.

Nowa marka będzie wprowadzała zmiany stopniowo w ciągu najbliższych tygodni zarówno w obszarze technologicznym, jak również w znakowaniu pojazdów. Wraz ze zmianą marki na start użytkownicy mogą zobaczyć odświeżoną stronę internetową oraz aplikację. Przedstawiciele firmy zapewniają, że usługa działa tak samo jak do tej pory, a ceny pozostają niezmienione, więc nowa marka nie powinna sprawiać trudności. Sama aplikacja zaktualizuje się u większości użytkowników automatycznie, zatem nie będą musieli oni podejmować się dodatkowych działań, aby zobaczyć zmianę. Na razie przy nowym logo umieszczony jest dopisek „Dawniej JedenŚlad”, który ma przypominać o poprzedniej marce.

Z Hop.City można obecnie zarezerwować pojazdy w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Częstochowie, a od niedawna też w Szczecinie. W następnych miesiącach mają dołączać kolejne miasta w Polsce oraz za granicą.

Za strategię komunikacji i poszczególne kreacje odpowiada dział marketingu spółki – właściciel Hop.City – JedenŚlad Sp. z o.o.