Jestem dobry w te klocki - edrone przedstawia historię sukcesu klocki.edu.pl

Udostępnij:
„Klient nigdy nie śpi” - to powiedzenie w przypadku klocki.edu.pl jest szczególnie prawdziwe. Doświadczenie robienia zakupów w tym sklepie przypomina relację z baristą w naszej ulubionej kawiarni. Zarówno klocki.edu.pl, jak i barista znają nasze preferencje zakupowe.

Tomasz Pałasz – właściciel klocki.edu.pl – jest jednym z naszych pierwszych klientów. W trakcie naszej współpracy obserwujemy, jak jego biznes z miesiąca na miesiąc rozwija się coraz bardziej. Od samego początku widzieliśmy jego pasję do klienta i oferowanego produktu. Uwaga, którą do niego przywiązuje, fascynuje. To zresztą było głównym tematem naszych rozmów, podczas których planowaliśmy następne działania i wdrażaliśmy kolejne funkcjonalności. Czego się wspólnie nauczyliśmy przez ten okres? Poznaj historię sukcesu klocki.edu.pl!

"Są to produkty jak moje dzieci, każdy z tych produktów znam, każdy produkt wprowadzałem sam na rynek, każdy z tych produktów dopieszczałem tak, żeby klienci z nich korzystający byli zadowoleni. (...) Dla mnie każdy klient, każde dziecko które ma nasze klocki w domu to jest spełnione małe oczekiwanie."

Odpowiedzialność przed klientem.

Podczas naszych rozmów o komunikacji z klientem zawsze największą uwagę przywiązywaliśmy do odpowiedzialności za wysłany komunikat. W przypadku klocki.edu.pl zamówienie traktujemy zawsze jako coś specjalnego. Jest to prezent dla dziecka, więc nie możemy sobie pozwolić na błąd w realizacji transakcji. Rodzice są bardzo wyrozumiałymi kupującymi, ale oczekują szczerości. Ewentualna informacja o opóźnionej paczce czy problemach przy kompletowaniu zamówienia sprawi, że nie złożą obietnicy, której nie będą w stanie spełnić. Ta właśnie skrupulatność i szczerość wyróżnia klocki.edu.pl. Pomimo wielu przeprowadzanych zamówień, każde z nich traktuje się jako to najważniejsze.

Mamy tylko klocki, może aż klocki i przede wszystkim klocki.

Tomek walczy z największymi w swojej branży. Mimo to udaje mu się odnieść sukces. Co jest kluczem tego sukcesu? Pasja do szczegółów w oferowanym produkcie i funkcjonowaniu całej usługi. W ofercie znajdziemy autorskie klocki dopieszczone w najwyższym możliwym stopniu.

– Kupno klocków może być procesem skomplikowanym, trzeba wybrać wielkość zestawu, rozmiar opakowania czy akcesoria. Proces zakupu jest nieraz długi, bo angażuje on kilka osób, które razem dokonują odpowiedniego wyboru. Mam tu na myśli rodziców, dziadków i samego zainteresowanego, czyli dziecko – mówi sam Tomek.

Co w sytuacji, kiedy musimy przerwać zakupy, ponieważ np klient właśnie się przewrócił i zdarł kolano? Klocki.edu.pl ułatwiają klientowi powrót, przypominając mu o produktach przez niego przeglądanych czy porzuconym koszyku. Tomek wykorzystuje w tym przypadku gotowe scenariusze Porzucone Koszyki i Przeglądane Produkty w edrone.

Całodobowa obsługa klienta.  

„Klient nigdy nie śpi” - to powiedzenie w przypadku klocki.edu.pl jest szczególnie prawdziwe. Doświadczenie robienia zakupów w tym sklepie przypomina relację z baristą w naszej ulubionej kawiarni. Zarówno klocki.edu.pl, jak i barista znają nasze preferencje zakupowe. Wiedzą, co kupujemy najczęściej, a jednocześnie zawsze polecą nowości, które przypadną nam do gustu. Tak właśnie czujemy się, dostając kolejnego maila z ofertą. Produkty zawsze są dopasowane do naszych możliwości zakupowych. Przy tym dodatkowo otrzymujemy rekomendację ciekawych akcesoriów. Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że trudno będzie sprzedać zestaw za 800 złotych klientowi, który najczęściej zamawia produkty za dużo mniejsze kwoty. Czy ma sens oferowanie klocków dla siedmiolatków, jeśli klient jest zainteresowany dopiero tymi dla trzylatków? Kupujący nie mają zbyt dużo czasu, są pochłonięci wirem codziennych obowiązków, a dobrze trafiona oferta ułatwia klientowi podejmowanie decyzji o zakupie.

“Większość mojego życia to klocki dla dzieci”.

Relacja zbudowana z Tomkiem to książkowy przykład relacji „win-win”. Zawsze chce więcej i pierwszy testuje nowe funkcjonalności. Z wielką przyjemnością czerpiemy inspirację z jego działań i naszych wspólnych rozmów. Każdy z nas koncentruje się na swojej specjalizacji, jednocześnie kierując się uniwersalnymi zasadami, takimi jak zrozumienie klienta, jego sytuacji i potrzeb.

Chcesz rozwijać swój e-sklep jak Tomasz Pałasz? Napisz na sales@edrone.me