Przypomnijmy, że z emisji 830 tys. akcji serii D, które trafią do obrotu giełdowego, spółka pozyskała 1,74 mln zł. Stopa redukcji zapisów w ofercie publicznej wyniosła 53 proc. Akcje trafiły w ręce 126 inwestorów. Ich cena wynosiła 2,1 zł za sztukę. Środki z emisji zostaną przeznaczone na produkcję gry „KURSK”, tytułu z segmentu premium w technologii 3D, którego fabuła nawiązuje do dramatycznych wydarzeń sprzed piętnastu lat. Gra będzie przeznaczona dla tzw. gracza hardcorowego i zostanie wydana na PC, Mac oraz platformy Xbox One i Playstation 4.
Na zdjęciu zespół Jujubee | fot. jujubee.pl
– Debiut na rynku NewConnect stwarza nam nowe możliwości rozwoju. Ewentualne pozyskanie kapitału na finansowanie produkcji nowych gier w przyszłości po premierze Kurska oraz ich marketing będą łatwiejsze. Liczymy także na większą rozpoznawalność marki Jujubee. Chcemy wykorzystać dobrą dla developerów gier koniunkturę rynkową i pozwolić na wycenę spółki przez rynek. Cieszymy się, że inwestorzy obdarzyli nas zaufaniem. Teraz skupimy się na realizacji celu emisyjnego, dokończeniu produkcji gry „KURSK” – podkreśla Michał Stępień, prezes Jujubee.