Justtag kupuje KoalaMetrics. Wraz z hub:raum zapowiadają wejście na rynki zagraniczne

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Justtag, spółka należąca do grupy Dirlango, przejmuje większościowy pakiet w KoalaMetrics od twórców spółki. Mniejszościowym udziałowcem KoalaMetrics pozostaje hub:raum, fundusz należący do Deutsche Telekom. Już teraz firmy wspólnie zapowiadają wyjście poza granice Polski.

Na zdjęciu (od lewej): Kamil Burczyk, Kamil Stanuch i Mateusz Pluta, założyciele KoalaMetrics | fot. materiały prasowe

KoalaMetrics to technologia, dzięki której właściciele aplikacji mobilnych mogą lepiej poznać swoich użytkowników i tworzyć ich szczegółowe profile. Specjalny algorytm umożliwia analizowanie aplikacji posiadanych przez użytkowników smartfonów, w wyniku czego właściciele aplikacji mogą emitować treści dopasowane, którymi mogą być zainteresowani ich użytkownicy. Technologii w Polsce używa już T-Mobile. Po przejściu testów, Justtag wraz z hub:raum planują wdrożenia na rynkach zagranicznych.

Justtag rozwija projekty technologiczne skupione wokół rozwiązań mobilnych. W portfolio grupy znajduje się JustWIFI – innowacyjne rozwiązanie reklamowe i komunikacyjne, pozwalające na dotarcie do mobilnych użytkowników poprzez sieć wi-fi.

– Przejęcie KoalaMetrics jest ważnym elementem strategii rozwoju Justtag. Technologia KoalaMetrics pozwoli na stworzenie synergicznych rozwiązań między produktami, a docelowo na rozwinięcie oferty dla reklamodawców współpracujących z JustWIFI. Cieszę się, że będziemy mogli bliżej współpracować z T-Mobile w Polsce i regionie CEE – mówi Tomasz Chłodecki, CEO Justtag sp. z o.o.

– Zainwestowaliśmy w Koalametrics na początku 2015 roku, ponieważ wierzymy, że to rozwiązanie posiada odpowiednią technologię, by wznieść personalizacje usług na kolejny poziom. Z tego względu cieszymy się, że do grona udziałowców dołącza Justtag. Liczymy, że z takim partnerem Koalametrics może osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty – podkreśla Jakub Probola, lider hub:raum.