Justtag łączy się z Audience Solutions (d. Netsprint)

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Justtag łączy się z Audience Solutions (d. Netsprint)

Udostępnij:

Justtag Group sfinalizował największą transakcję w swojej historii. Spółka dowodzona przez Tomasza Chłodeckiego i wspierana przez jej udziałowców z Grupy Dirlango (Łukasz Wejchert, Maciej Żak), właśnie zwiększyła swój zespół i przychody o 80 proc.

Przejęcie zespołu i klientów Audience Solutions oznacza, że Justtag zyskał kompetencje oraz technologie potrzebne markom e-commerce przy kampaniach w Internecie. Już wcześniej warszawska spółka specjalizowała się w realizacji kampanii reklamowych i analityce danych, potrzebnych marketerom do przyciągnięcia klientów do punktów w tradycyjnym handlu.

– Od teraz marketerzy współpracujący z Justtag mogą nie tylko budować internetowe kampanie marketingowe w oparciu o zachowania klientów w offline i mierzyć ich wpływ na sprzedaż w sklepach stacjonarnych, ale także wykorzystywać unikalne segmenty online i wykorzystywać je do efektywniejszych kampanii dla e-handlu – podkreśla Tomasz Chłodecki, prezes spółki.

Dzięki przejęciu Audience Solutions, Justtag jest jedyną spółką w tej części Europy o tak kompleksowych danych dotyczących zachowań użytkowników. Jej technologia i analityka obejmują tym samym zarówno świat online jak i offline, pozwalając mieć bliski kontakt z użytkownikami zarówno przez kanały mobile jak i desktop.

–  Obecna sytuacja rynkowa jeszcze bardziej pokazuje, jak istotne są jakościowe dane w działaniach marketingowych czy podejmowaniu strategicznych decyzji. Dziś każdy pragnie lepiej zrozumieć swojego konsumenta, niezależnie czy odwiedza on stronę www, czy sklep stacjonarny, a także do niego dotrzeć i zmierzyć zwrot z inwestycji. Nowy sojusz Justtag i Audience Solutions umożliwia to i oznacza kompleksowe rozwiązania dla marek online jak i offline – podkreśla Łukasz Wejchert, jeden z właścicieli Grupy Dirlango.

Obecna strategia Justtag, któremu zaufały takie marki jak Pandora, BP, Samsung, Danone, czy BMW to pomóc w sprzedaży zarówno sieciom stacjonarnym mających e-sklepy jak i markom stricte internetowym, reagującym na skokowy wzrost sprzedaży online.

– Za wzrostem popytu w sieci poszedł wzrost konkurencyjności, także na polu marketingu, reklamy. To powoduje, że najlepsze wyniki osiągają marki potrafiące najdokładniej i najszybciej trafić do grup docelowych. Obecnie liczy się również umiejętność odnalezienia i przyciągnięcia klientów, którzy dotychczas korzystali głównie ze sklepów stacjonarnych danej marki – uważa Tomasz Chłodecki.

Technologia i analityka Justtaga oraz przejętego Audience Solutions wykorzystywana jest także przez marki odbudowujące swój tradycyjny handel. Według danych Justtag, pomimo zniesienia większości restrykcji ograniczających fizyczny handel, ruch w sklepach tradycyjnych jest – w zależności od branży – na poziomie 40-60 proc. niższym niż przed wybuchem pandemii.