Książka „Marketing automation krok po kroku” to obszerne kompendium automatyzacji marketingu (496 stron!).
Łukasz Kosuniak w trakcie wdrożeń systemów automatyzacji marketingu u klientów wielokrotnie obserwował, że brak odpowiednich treści, procesów i umiejętności utrudniał pełne wykorzystanie możliwości tych narzędzi. Dlatego w tej książce znajdziesz nie tylko opis ich potencjału, lecz także praktyczne porady, w jaki sposób w pełni wykorzystać je w praktyce. Nikt przecież nie lubi płacić za narzędzia, które wykorzystuje w 10–20%.
Jeżeli w firmie wdrażasz system marketing automation lub zamierzasz to zrobić, to publikacja i dodatkowe materiały pozwolą Ci przejść przez ten proces skutecznie i bezboleśnie oraz w pełni wykorzystać możliwości narzędzi, co przełoży się na realne wyniki biznesowe (oszczędność czasu, zwiększenie sprzedaży, automatyzację pracy).
W książce znajdziesz specjalny rozdział o zastosowaniu marketing automation w małych firmach. Praktycznie każdy opisany przykład został przetestowany w praktyce przez autora i jego klientów.
Korzystasz już z marketing automation? Dość często się zdarza, że systemy automatyzacji marketingu pracują na 10% swoich możliwości, ponieważ nie ma pomysłu, jak je w pełni wykorzystać. Niestety, w tym czasie płaci się pełną cenę licencji, co jest często dość frustrujące. W książce znajdziesz stworzoną przez Łukasza Kosuniaka listę kontrolną, która jest źródłem pomysłów na nowe scenariusze wykorzystania automatyzacji marketingu.
Dzięki wiedzy zawartej w książce dowiesz się:
- Czy w Twojej firmie przyda się automatyzacja marketingu i co dzięki niej zyskasz?
- Jak przygotować się do wprowadzenia automatyzacji?
- Jak zaplanować procesy marketingowe, które można zautomatyzować?
- Jak dobrać odpowiednie narzędzie marketing automation?
- Jak skutecznie wdrożyć automatyzację marketingu w Twojej firmie?
- Jak krok po kroku przygotować scenariusze automatyzacji marketingu do wykorzystania na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego klienta?
- Jak przygotować treści, które pomogą Ci skutecznie generować leady?
- Jak wykorzystać marketing automation nie tylko w generowaniu leadów, lecz także na etapie posprzedażowym.
Przekonasz się, do czego możesz wykorzystać narzędzia marketing automation oraz jak połączyć wszystkie kropki w jeden czytelny obrazek.
Otrzymasz też gotowe szablony procesów i zestawienia zasobów potrzebnych do uruchomienia marketing automation (wcześniej dostępne jedynie dla klientów Łukasza Kosuniaka i udoskonalane na podstawie ich opinii).
„Skutkiem ubocznym” wykorzystania w praktyce metod zaprezentowanych w książce „Marketing automation krok po kroku” będzie też uporządkowanie i opisanie procesów marketingowych. Dzięki temu, nawet jeżeli ostatecznie nie zdecydujesz się na ich pełną automatyzację, będą one znacznie lepiej przez Ciebie zrozumiane i dzięki temu – sprawniej realizowane.
Dla kogo jest ta książka:
- Dla marketerów i menedżerów, którzy w swoich zespołach chcą prowadzić skuteczne działania marketingowe zintegrowane z procesami sprzedażowymi.
- Dla menedżerów działów handlowych, którzy chcą zwiększyć skuteczność sprzedaży dzięki generowaniu wysokiej jakości leadów z wykorzystaniem automatyzacji marketingu.
- Nie tylko dla korporacji! Z tej książki skorzystasz, nawet jeżeli pracujesz w niewielkiej firmie.
- Dla osób, które korzystają już z systemu marketing automation i chcą się upewnić, że wykorzystują maksimum jego możliwości.
Książkę, e-booka lub pakiet kupisz na PrzewodnikMarketingAutomation.pl
Patroni medialni książki: Marketer+, Business Marketer, NowyMarketing, MamStartup, MarketingPrzyKawie, E-commerce w Praktyce.
O autorze książki „Marketing Automation krok po kroku”
Praktyk i konsultant marketingu B2B. Specjalizuje się w projektowaniu oraz automatyzacji procesów marketingowych. Po raz pierwszy samodzielnie system marketing automation klasy korporacyjnej wdrożył prawie 10 lat temu. Według jego wiedzy – było to pierwsze tego typu wdrożenie w Polsce i jedno z pierwszych w Europie.
Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska.
Obecnie jest niezależnym konsultantem marketingu B2B. Dzieli się wiedzą podczas zajęć z marketingu B2B w Akademii Leona Koźmińskiego, w swoim podcaście „Business Marketer”, na konferencjach i w prasie specjalistycznej: m.in. „Marketerze+”, „Nowej Sprzedaży”, „MIT Sloan Management Review Polska”.
Jest autorem i współautorem książek: „To jest social selling”, „Abc marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing, from the Classroom to the Boardroom” oraz kursów „Podstawy strategii marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”.