Kampanie marketingowe w social mediach mają zarabiać – Zamarkowani

Dodane:

Adam Sawicki, Redaktor prowadzącyRedaktor prowadzący MamStartup Adam Sawicki

Udostępnij:

Regularne publikowanie tekstów w social mediach zwiększa skuteczność prowadzonych kampanii reklamowych. A co kiedy brakuje nam pomysłów na kolejne artykuły albo czasu na przygotowanie materiałów? Możemy wówczas pobrać teksty z bazy 150 tysięcy artykułów udostępnianych przez Zamarkowanych.

Ponad 150 tysięcy tekstów

Właściciele biznesów chętnie promują własne marki w mediach społeczościowych. Za ich pośrednictwem dostarczają potencjalnym klientom interesujących, zabawnych i przydatnych treści – głównie artykułów i materiałów wideo. Opublikowanie kilku pierwszych postów na Facebooku, kiedy mamy jeszcze świeże pomysł, jest stosunkowo proste. Problemy zaczynają się, kiedy chcemy regularnie umieszczać wpisy w social mediach. Potrzebujemy wówczas interesujących tematów i czasu, żeby przygotować odpowiedni materiał.

Na zdjęciu Piotr Kędziak | fot. materiały prasowe 

Piotr Kędziak, pomysłodawca serwisu Zamarkowani, zauważył, że można ten proces ułatwić i zautomatyzować. Stworzył więc platformę, dzięki której specjaliści od marketingu, pracownicy działów PR i właściciele niewielkich biznesów mogą uzyskać dostęp do pokaźnej bazy artykułów, przeznaczonych do dystrybucji za pośrednictwem kanałów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter i Linkedin. – W naszej bazie znajduje się ponad 150 tysięcy tekstów z 70 kategorii pobieranych z prawie dwóch tysięcy najlepszych polskich serwisów. Każdy artykuł jest napisany w języku polskim oraz został oceniony pod kątem viralności – mówi.

Po przeczytaniu tekstu klient trafi do sklepu internetowego

Aby uzyskać do nich dostęp wystarczy zarejestrować się w serwisie i wybrać interesujący nas wariant cenowy. Otrzymamy wówczas nielimitowany dostęp do artykułów, które następnie możemy swobodnie umieszczać w social mediach. Poza wzbudzeniem zainteresowania wśród czytelników, publikowane tekst mają pomóc właścicielom biznesów sprzedawać oferowane produkty i usług. –Pamiętamy, że kampanie reklamowe w social mediach prowadzi się, aby zarabiać i my w tym pomagamy – mówi Piotr Kędziak.

Przedsiębiorca dodaje, że na dole każdego tekstu, znajduje się okienko z reklamą i przyciskiem CTA, po kliknięciu na który klient automatycznie zostaje przekierowany do sklepu internetowego, gdzie będzie mógł sfinalizować transakcję. Przykładowo jeśli prowadzimy sklep online ze sprzętem narciarskim, wybieramy wówczas z bazy tekstów Zamarkowani, artykuł dotyczący porad jak dobierać sprzęt. Internauta, który przeczyta jego treść zauważy również dedykowaną mu ofertę i będzie mógł od razu przejść do zakupu interesujących go produktów.

Wkrótce przeczytasz artykuły w języku angielskim

Piotr Kędziak zadbał o to, aby użytkownicy korzystający z platformy, mogli monitorować efekty kampanii marketingowych prowadzonych za pośrednictwem Zamarkowanych. Wkrótce, jak obiecuje, pojawią się również artykuł w języku angielskim, żeby można było docierać z komunikatami reklamowymi do szerszego grona odbiorców.