Karta sportowa dla pracowników to za mało. Ruszyła pierwsza w Polsce „baza pracoumilaczy”.

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Na polski rynek wchodzi well.hr, nowe rozwiązanie, które buduje społeczność dostawców usług wellbeing i wspiera pracodawców w dotarciu do nowych sposobów na uatrakcyjnienie miejsca pracy.

Na polskim rynku właśnie rozpoczął działalność portal well.hr – nowe rozwiązanie, które ma ułatwiać pracodawcom dotarcie do nietuzinkowych i oryginalnych sposobów uatrakcyjnienia miejsca pracy. Czym jest well.hr? To „przeglądarka pracoumilaczy”, czyli ofert rynku z zakresu wellbeing. Przestrzeń do promocji znajdą tu przedsiębiorstwa i osoby oferujące produkty lub usługi, dzięki którym pracodawcy mogą zadbać o swoich pracowników, np. trenerzy jogi, projektanci biur, firmy dostarczające ergonomiczne meble biurowe, dostawcy owoców i zdrowych przekąsek, firmy prowadzące szkolenia z zakresu zdrowego odżywiania, zarządzania czasem czy godzenia życia zawodowego z prywatnym.

To także dobre miejsce do promocji przedszkoli firmowych, usług concierge, masażystów, trenerów profesjonalnego wizerunku czy mówców inspiracyjnych. Z ich oferty w portalu well.hr chętnie skorzystają nie tylko duże korporacje, ale także duże i średnie firmy polskie.  – Portal well.hr buduje społeczność dostawców ofert z zakresu wellbeing, wspiera lokalne biznesy, a jednocześnie pomaga pracodawcom zadbać o lepsze i bardziej angażujące środowisko pracy – wyjaśnia Ewa Ułamek, jedna z twórczyń serwisu. Wprowadzenie oferty do portalu Well.hr jest nieodpłatne. – Chcemy zbudować jak największą „bazę pracoumilaczy”, żeby pracodawcy mieli możliwość konstruowania zindywidualizowanej oferty – dodaje Ewa Ułamek.

Well.hr to unikalna koncepcja biznesowa nie tylko na polskim rynku. Portal znakomicie wpisuje się w trend rozwoju programów wellbeing w firmach, a jednocześnie wspiera lokalną przedsiębiorczość. Ambicją jego twórców jest poprawa warunków pracy w rodzimych firmach.

Dobra koniunktura gospodarcza sprawia, że pracodawcy mają coraz większy problem z przyciągnięciem i utrzymaniem pracowników. Zbiega się to z ogólnym wzrostem oczekiwań dotyczących wysokości wynagrodzeń oraz atrakcyjnego środowiska pracy. Pracodawcy coraz częściej sięgają po dodatkowe benefity, ale standardowa oferta świadczeń już nie wystarcza.

Większość pracodawców oprócz wynagrodzenia oferuje pracownikom opiekę medyczną czy dofinansowanie do sportu. Powszechność tych świadczeń sprawiła jednak, że przestały one wyróżniać firmy na rynku pracy. W efekcie nie stanowią korzyści, która przyciąga kandydatów do pracy i powstrzymuje pracowników przed zmianą zatrudnienia. Standardowe świadczenia nie przekładają się też na zaangażowanie pracowników, o czym świadczą m.in. badania firmy Hewitt, z których wynika, że aż 52% Polaków nie czuje się zaangażowanych w swoją pracę.

Pracodawcy, którzy chcą się pozytywnie wyróżnić na rynku pracy oraz aktywnie wpływać na poziom zaangażowania pracowników, szukają dodatkowych sposobów na uatrakcyjnienie miejsca pracy. To znakomita okazja dla dostawców, by nawiązać nowe kontakty handlowe.